hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > فرمانده سپاه ثارالله: حاج قاسم قطب‌نمای رسیدن به سعادت است

فرمانده سپاه ثارالله: حاج قاسم قطب‌نمای رسیدن به سعادت است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مکتب سردار سلیمانی نمونه عملی، قطب‌نما و راهنمای رسیدن به سعادت است و باید سعی کنیم گفتار، کردگار و رفتار خود را با این مکتب تطبیق دهیم.

به گزارش ایرنا، سردار حسین معروفی روز پنجشنبه در آیین اجلاسیه نهایی دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: بعد از گذشت ۲ سال باور نمی کردیم چنین روزی را ببینیم و این حادثه سنگین هرگز فراموش نخواهد شد.

وی ادامه داد: اما روز به روز ارادت قلبی و عملی ما به قهرمان ایران و جهان اسلام و آن عبد صالح بیشتر می شود و شعله کینه مان نیز نسبت به دشمنان جدی تر خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: با شهادت حاج قاسم استحکام درونی و ایمان ما نسبت به اهل بیت، انقلاب، امام و ملت محکم تر شده است.

وی مکتب حاج قاسم را مکتب خوبی ها و ارزش های انسانی دانست و تاکید کرد: باور داریم با نشستن سر کلاس او و الگوگیری از این عزیز ادب و اخلاص را در خود نهادینه می‌کنیم تا بتوانیم در این مکتب درس آموز یک قاسم سلیمانی باشیم.

سردار معروفی ادامه داد: همگان به سهم خود تلاش کنیم این مکتب که مصونیت خودمان و جامعه اسلامی را به دنبال دارد با نگاه انقلابی، جهادی و اندیشه آن مرد بزرگ تبیین و ترویج کنیم.

وی تصریح کرد: امروز در کشور و تمامی سطوح و عرصه ها راه برون رفت از مشکلات عمل به مکتب این فرمانده شهید و جاودان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهارداشت: امروز همه، شیعه و سنی دل در گرو حاج قاسم دارند و او را محور واقعی وحدت می دانند به طوری که در زیارت مزارش تشخیص سنی از شیعه سخت و او عصاره انقلاب اسلامی و ملت است.

وی افزود: من به عنوان شاگرد مکتب سلیمانی با تمام وجود می گویم شهید سلیمانی تندیس اخلاق، عرفات، ادب و اخلاص است.

سردار معروفی با بیان اینکه ۸۰ درصد برنامه های دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی مردمی برگزار شد تاکید کرد: از بودجه هیچ نهاد دولتی و بنگاه اقتصادی حتی یک ریال هم صرف نشده و تمامی برنامه‌ها مردمی و به کمک خیران برگزار شد.

به گزارش ایرنا اجلاسیه نهایی دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده شهید سلیمانی و جمعی از مسئولان کشوری، لشکری و اقشار مختلف مردم در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد