hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > شرایط جوی بالگرد حامل استاندار کرمان را مجبور به فرود کرد

شرایط جوی بالگرد حامل استاندار کرمان را مجبور به فرود کرد

علی زینی‌وند استاندار کرمان که روز پنجشنبه همزمان با سفر وزیر کشور به این استان از طریق بالگرد از جیرفت به سمت مرکز استان در حرکت بود، دقایقی پیش به علت شرایط نامساعد جوی مجبور به فرود در حوالی شهر راین در نزدیکی کرمان شد و به صورت زمینی ادامه مسیر خود را پی گرفت.

به گزارش ایرنا احمد وحیدی وزیر کشور قرار بود صبح امروز وارد فرودگاه جیرفت شود و پس از بازدید از مناطق سیل زده در جنوب کرمان، در جلسه ستاد مدیریت بحران در همان منطقه شرکت کند که به علت شرایط جوی هواپیمای حامل وی به سمت کرمان تغییر مسیر داد و استاندار کرمان نیز که از دیشب در جیرفت میزبان معاون اول رییس جمهور بود، صبح امروز از طریق بالگرد اقدام به سفر به سمت مرکز استان کرد.

وزیر کشور که زودتر از استاندار به کرمان رسید در گلزار شهدای این شهر حاضر شد و با همراهی رییس سازمان مدیریت بحران کشور و نیز سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به مقام شامخ شهیدان بویژه شهید سردار سلیمانی ادای احترام کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تغییر مسیر پرواز وزیر کشور از جیرفت به کرمان به علت شرایط جوی توضیح داد: استاندار کرمان نیز که در جیرفت حضور دشت با بالگرد عازم کرمان بود که شرایط جوی مانع از ادامه مسیر وی شد.
عباس تقی زاده افزود: دلیل حضور نداشتن استاندار کرمان در آیین استقبال وزیر کشور و حضور وی در گلزار شهدا نیز این بود که وی همان زمان در مسیر جیرفت به کرمان قرار داشت.

وی اظهار داشت: بالگرد حامل استاندار کرمان که جیرفت را به مقصد کرمان ترک کرده بود صبح امروز به دلیل شرایط نا مساعد جوی در راین به زمین نشست.
تقی زاده تصریح کرد: استاندار کرمان ادامه مسیر راین به کرمان را از طریق زمینی طی می کند و تا ساعتی دیگر در کرمان حاضر خواهد بود.
وی گفت: فرمانده انتظامی استان کرمان و مدیرکل مدیرت بحران استانداری کرمان نیز در این سفر استاندار کرمان را همراهی می کنند.
تقی زاده افزود: قرار است امروز نشست ستاد مدیریت بحران با حضور وزیر کشور، استاندار و جمعی از مسئولان استان کرمان در استانداری کرمان تشکیل شود.

ظهر دیروز نیز دکتر محمد مخبر معاون اول رییس جمهور از طریق فرودگاه جیرفت وارد استان کرمان شد و با بالگرد از مناطق سیل زده بازدید و در جلسه ستاد مدیریت بحران شرکت کرد. در این جلسه تصمیم هایی برای تسریع در امدادرسانی و نیز جبران خسارت های شهروندان گرفته شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد