hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > حضور میدانی معاون اول رییس‌جمهوری در مناطق سیل‌زده/ برنامه‌ریزی دولت برای جبران خسارت سیل‌زدگان

حضور میدانی معاون اول رییس‌جمهوری در مناطق سیل‌زده/ برنامه‌ریزی دولت برای جبران خسارت سیل‌زدگان

معاون اول رییس‌جمهوری از مناطق سیل زده منوجان، قلعه‌گنج و رودبار جنوب در استان کرمان بازدید و از نزدیک در جریان آسیب‌ها و خسارات وارد شده به این مناطق قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، محمد مخبر عصر امروز(چهارشنبه) در ادامه سفر  خود به استان کرمان، به همراه وزیر جهاد کشاورزی، استاندار و برخی مسئولان استانی ضمن بازدید هوایی از مناطق سیل زده منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب، با توضیحات استاندار کرمان در جریان میزان آسیب ها و برآورد خسارات قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهوری همچنین در برخی مناطق سیل زده در جمع مردم حضور یافت و به گفت‌وگو با مردم پرداخت و در جریان برخی دغدغه های آنها قرار گرفت.

بازدید میدانی معاون اول رییس جمهوری از بخش های مختلف مناطق زلزله زده با استقبال مردم این مناطق مواجه شد.


مخبر در جریان این بازدید و در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی مشکلات مناطق سیل زده گفت: به دستور رییس جمهوری، گروه های مختلفی به مناطق سیل زده اعزام و بعضی گروه های دیگر نیز اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه ما هم مکلف شدیم در استان کرمان حضور یابیم و مسائل را از نزدیک بررسی کنیم، ادامه داد: خیلی از خسارت ها و مسائل در استان های سیل زده مشابه است؛ تخریب زمین های کشاورزی، برخی منازل و تلفات دام ها در این مناطق رخ داده است که مسائل جمع بندی و برای تصمیم گیری به دولت ارائه می شود.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به حضور در صحنه و مدیریت میدانی مسئولان محلی و استاندارن مناطق سیل زده از همان ابتدای وقوع حادثه، گفت: راه ۱۵۰ روستا در کرمان قطع شده بود که ۱۱۰ مورد آنها برقرار شده و قطع برق نیز تنها در چند روستا وجود دارد که به‌زودی حل می‌شود.

مخبر تاکید کرد: دولت دنبال جبران خسارت های ناشی از سیل در زمان کوتاه است و در این زمینه تصمیم های مناسبی گرفته خواهد شد.

در ادامه این سفر مخبر دستورات لازم را برای جبران خسارات وارد شده به مردم و تأسیسات شهری و روستایی صادر و از استاندار کرمان خواست تمام ظرفیت های استان را برای کمک به مردم سیل زده و جبران خسارات وارده به آنان به کار گیرد.

معاون اول رییس جمهوری همچنین در جریان این بازدید تاکید کرد: پس از جمع‌بندی میزان خسارت‌ها در استان‌های سیل‌زده، نتایج در دولت مطرح و با کمک نهادهای مختلف در حداقل زمان ممکن مشکلات این مناطق را حل می کنیم.

به گزارش ایرنا، حضور میدانی مسئولان دولتی در جریان سیل و آبگرفتی های اخیر در کشور، ضمن تسریع در حل مشکلات مردم این مناطق، باعث ایجاد انسجام در نیروهای استانی برای حل بحران رخ داده در این مناطق شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد