hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > سردار سلیمانی شاگرد نمونه مکتب امام خمینی(ره) بود

سردار سلیمانی شاگرد نمونه مکتب امام خمینی(ره) بود

مسئول معاونت هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار سلیمانی قهرمان و مالک اشتر رهبر معظم انقلاب و شاگرد نمونه مکتب حضرت امام خمینی (ره) بود.

به گزارش ایرنا، سردار «سعید فرجیان زاده» روز چهارشنبه در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در شهرستان رزن ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار مقاومت، افزود: سردار سلیمانی، سردار فاطمی بود و حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی زندگی خود در پیروی از ولایت قرار داده بود.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران این شهید والامقام را نمونه انسان برجسته ای می‌دیدند و حضور میلیونی در تشییع پیکر این شهید مُهر تاییدی بر نفوذ او بر قلب ملت ایران بود.

مسئول معاونت هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور مردم در آیین تشییع شهید سلیمانی فراتر از پیش بینی ها بود و این عزت، یکی از ثمرات مجاهدت‌های سردار دل ها بود.

سردار فرجیان‌زاده، تشییع شهید سلیمانی را بی‌نظیرترین مراسم تاریخ و نشان از عظمت شخصیتی این شهید بزرگوار دانست و گفت: رشادت‌ها و بخشی از عظمت روحی سردار پنهان است که آیندگان شاید بیشتر از ما به آن پی ببرند و این عظمت ثمره اخلاص و مجاهدت شبانه‌روزی او در طول ۴۰ سال گذشته بود.

به گزارش ایرنا، سردار حاج قاسم سلیمانی اسفند سال ۱۳۳۶ در خانواده ای فقیر در کرمان متولد شد و با ورود به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ فعالیت نظامی خود را آغاز کرد و در ادامه به فرماندهی لشکر ۴۱ ثارالله کرمان منصوب شد.

وی در سال ۱۳۷۶ به سمت فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران منصوب شد و در ۴ بهمن ۱۳۹۰ از سوی فرماندهی معظم کل قوا به درجه سرلشکری نائل شد و تا زمان شهادت در  این سمت باقی ماند.

سردار دلها حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی در بامداد ۱۳ دی ماه سال ۹۸ نزدیکی فرودگاه بغداد در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی به خودرو حامل ایشان و همراهان به شهادت رسیدند. این حمله تروریستی به دستور مستقیم رییس جمهور آمریکا انجام شد. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد