hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم| صداو سیما و پلیس، نهادهای تاثیرگذار در افزایش امنیت مردم

قم| صداو سیما و پلیس، نهادهای تاثیرگذار در افزایش امنیت مردم

مدیرکل صدا و سیما مرکز قم بر نقش صدا و سیما و نیروی انتظامی در راستای ارتقاء امنیت تاکید کرد

 به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، حجت الاسلام "محمد لطفی نیاسر" مدیرکل صدا و سیما مرکز قم در جلسه تعاملی با سردار "عبدالرضا آقاخانی" فرمانده انتظامی استان، با اشاره به نقش صدا و سیما و نیروی انتظامی در راستای ارتقاء امنیت، به تشریح ابعاد امنیت در حوزه های مختلف پرداخت.

وی گفت: در بعد امنیت اخلاقی دشمنان استان قم را یکی از اهداف اصلی خود قرار داده اند و اگر موفقیتی برای آن ها حاصل شود به مراتب در استان های دیگر نیز تاثیرگذار خواهد بود بنابراین صدا و سیما و فرماندهی انتظامی استان بایستی مقوله حجاب و عفاف و برخورد با ناهنجاری ها و مظاهر علنی فساد را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیرکل صدا و سیما مرکز قم افزود: امروز فضای مجازی یکی از بسترهای مهم جرم به شمار می رود و اکثر جرایم در این بستر صورت می گیرد بنابراین لازم است قرارگاه عملیاتی مشترک با محوریت پلیس فتای استان تشکیل و صدا و سیما و دیگر نهادهای مسئول در آن عضو شوند و در نتیجه بر فضای مجازی غلبه کنیم.

وی با اشاره به نرخ بالای تصادفات از اختصاص آنتن مستقل رادیویی و تلویزیونی به پلیس استان در زمینه ترویج فرهنگ رانندگی و ارتقاء فرهنگ ترافیک خبر داد و همچنین انجام مصاحبه و پخش گزارش از سایر نهادهای مسئول در زمینه کاهش انواع تصادفات اشاره کرد.

حجت الاسلام لطفی نیاسر در ادامه از آمادگی تهیه فیلم نامه و همچنین پرداخت نیمی از هزینه ساخت فیلم های مورد توافق طرفین خبر داد و گفت: معاونت اجتماعی ناجا چنانچه تقبل نماید با حضور در استان قم و بهره برداری از ظرفیت عظیم این استان نسبت به تکمیل فیلم های مورد اشاره اقدام کند.

وی امنیت استان قم را نسبت به سایر استان ها در مراتب بسیار بالایی دانست و افزود: فرماندهی انتظامی استان با اشراف کامل امنیت شهروندان، مسافران و زائران را تامین می نماید و همچنین مجموعه های حساسی مانند صدا و سیما در کنف حمایت نیروی انتظامی قرار دارند و این نیرو تلاش می کند که امنیت کل استان در همه ابعاد آن تامین کند.

سردار "عبدالرضا آقاخانی" فرمانده انتظامی استان نیز در سخنانی به ارتباط فی مابین صدا و سیما و فرماندهی انتظامی استان اشاره کرد و گفت: صدا و سیما دیده بان نیروی انتظامی برای تصمیم گیری و انجام عملیات است.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: صدا و سیما سفیر خوبی برای ناجاست و نقش این سازمان در ماموریت های پلیس بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با بیان این که خط سیر بسیاری از جرایم از مبدا فضای مجازی است، گفت: متاسفانه فضای مجازی آسیب زیادی به جامعه وارد کرده است.

سردار آقاخانی با بیان این که صدا و سیما جزء خانواده پلیس و نزدیک ترین سازمان به نیروی انتظامی است، نقش صدا و سیما را در عرصه اطلاع رسانی بی بدیل دانست و افزود: هدف ما رساندن پلیس در تراز جمهوری اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به این که اولویت امسال ما پیشگیری از سرقت است، گفت: در زمینه کشفیات مواد مخدر نیز کمپ های ترک اعتیاد معتادان متجاهر، اقدامات خوبی صورت گرفته و در حال انجام است.

گفتنی است، در این نشست معاونان صدا،سیما، واحدخبر، فضای مجازی و مدیرعاملان شرکت سروش و باشگاه خبرنگاران جوان حضور داشتند که هر یک به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد