hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > پولادگر: برخی از اعضای خانواده تکواندو خودزنی کردند/ از همه حلالیت می‌طلبم

پولادگر: برخی از اعضای خانواده تکواندو خودزنی کردند/ از همه حلالیت می‌طلبم

محمد پولادگر گفت: در این چند سال کوتاهی نکردم و از همه حلالیت می‌طلبم.

به گزارش ایسنا، سید محمد پولادگر پس از ناکامی در انتخابات تکواندو گفت: خواستم پس از ۲۱ سال از تک‌تک اعضای مجمع و خانواده بزرگ تکواندو تشکر کنم. فکر می کنم در این سال‌ها تنها رمز موفقیت ما همدلی میان اعضا بود و کمترین حاشیه را در این مدت دیدیم، به خاطر همین اساس که نهادهای بین المللی و مخصوصا فدراسیون جهانی از فدراسیون تکواندوی ایران به نیکی یاد می کنند. گاهی اوقات اعضای خانواده تکواندو به خاطر منافع شخصی خودزنی می‌کنند.

وی افزود: اعضای خانواده تکواندو باید مراقبت کنند تا این همدلی از بین نرود. تکواندو مال من یا ساعی یا هیچ‌کس دیگر نیست و هیچ‌کس حق ندارد این توانمندی که از جیب مردم برای آن هزینه شده را کنار بگذارد و بگوید من دیگر نیستم.

رییس سابق فدراسیون تکواندو افزود: البته ساعی حق انتخاب دارد اما کسی حق ندارد بگوید من دیگر نیستم. دلم می‌خواهد به عنوان بازوهای فدراسیون با تمام وجود به فعالیت خود ادامه دهید. این جوانان به عنوان سرمایه‌های ملی ما نیازمند توجه هستند. اگر کوتاهی کردم من را ببخشند و قطعا سوء نیتی نداشتم.

پولادگر خاطرنشان کرد: من به اندازه‌ای که درک کردم فعالیت داشتم و اگر کوتاهی داشتم از همه حلالیت می طلبم مخصوصا از خانواده‌ام که در این چند سال خیلی اذیت شدند تشکر می کنم، مطمئنا آن ها از این اتفاق خیلی خوشحال هستند. برای هادی ساعی آرزوی موفقیت دارم و بار دیگر از همه حلالیت می طلبم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد