hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > مصلح: کسر 7 امتیاز از گل گهر ظلم است و امیدوارم استیناف آن را برگرداند

مصلح: کسر 7 امتیاز از گل گهر ظلم است و امیدوارم استیناف آن را برگرداند

مدافع گل گهر در مورد شرایط این تیم و پرونده جنجالی بازیکن گابنی صحبت کرد.

بازی با نفت مسجد سلیمان یک جورهایی می‌شود گفت یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما تا اینجای فصل بود. بازی با نفت مسجد سلیمان همیشه سخت است چرا که قبل از بازی مجبور به یک سفر سخت هستیم و به دلیل نبودن پرواز و مسیر طولانی زمینی از اهواز و خستگی راه و از طرفی نبود امکانات خوب در شهر اولین‌ها که اولین فرودگاه و اولین زمین ورزشی و... در اینجا بوده حتی آنتن دهی اپراتورها آنجا با اختلال مواجه است و شاید کسی باورش نشود که با بخاری برقی آنجا خودشان را گرم می‌کنند. و به طور کلی وضعیت جالبی حکم فرما نیست. در روز بازی هم به دلیل بارندگی زمین گل آلود بود و سختی بازی دو چندان شد و حتی در پاس کاری معمولی هم توپ در زمین گیر می‌کرد ولی خب ما با تمرکز کافی وارد زمین شدیم و می‌دانستیم مجبور به برد و کسب 3 امتیاز هستیم و همین اتفاق هم رخ داد. ما از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کردیم و عملکرد خوبی داشتیم.

وی در مورد اینکه گل گهر چند هفته نتایج خوبی کسب نمی‌کرد گفت: بعد از آن کسر امتیازی که از ما صورت گرفت و یک هو از بالای جدول سقوط کردیم شرایط بدی در تیم ما حکم فرما شد و در واقع با این اتفاق تیم در یک سراشیبی قرار گرفت و حتی تا رتبه نهم، دهم سقوط کنیم و از لحاظ روحی به ما سخت گذشت و سه بازی نتیجه نگرفتیم ولی خدا را شکر با این برد امیدوارم به روند پیروزی برگردیم و به بالای جدول برسیم.

مدافع گل گهر در مورد بازی در پست غیر تخصصی دفاع میانی توضیح داد: من پست تخصصی‌ام دفاع چپ است ولی فکر می‌کنم می‌توانم در دفاع میانی هم عملکرد خوبی داشته باشم و در این چند ساله بعضاً در این پست بازی کردم و خدا را شکر فکر می‌کنم مقابل نفت مسجد سلیمان عملکرد خوبی داشتم. چند دقیقه اول بازی سخت بود ولی بعد از یک سال و نیم دفاع وسط بازی می‌کردم نیاز به تمرکز داشت که بعد چند دقیقه آن را پیدا کردم و توانستم از پس وظایفم بر بیایم.

مصلح در مورد اینکه آخرین حضورش در پست دفاع میانی به بازی مقابل استقلال و پنالتی‌هایی که داور به اشتباه از سوی او اعلام کرد گفت: آن دیدارها جلوی استقلال جزو آخرین بازی‌های من در دفاع میانی بود ولی بعدش یک - دو بار بازهم در این پست بازی کردم. با توجه به پنالتی‌های اشتباهی که جلوی استقلال گرفته شد این استرس برای من وجود داشت و این طبیعی است. این موضوع باعث شد یک مقدار استرس داشته باشم ولی خدا را شکر سعی کردم به آن فکر نکنم و ذهنم را منحرف نکردم.

وی در مورد تاثیر منفی کسر امتیازها از گل گهر گفت: قطعاً تاثیر منفی دارد چرا که شما در صدر جدول هستی و شرایط ایده آل است و تیم‌ها را در زمکین بردید ولی بیرون زمین کاری می‌کنند که امتیازها از شما گرفته شود و به رقیبان داده شود و این باعث می‌شود هم در جدول تیم سقوط کند و هم تیم دچار یک شوکی شود که روی بازی های بعدی هم تاثیر بگذارد. تیمی که به قهرمانی و سهمیه فکر می‌کرد یک هو به خودش می‌آید و می‌بیند در فاصله 3-4 امتیازی انتهای جدول است. به هر حال امیدوارم با فراموشی این جریان امتیازات را جمع کنیم و به صدر جدول برگردیم.

مدافع گل گهر در مورد احتمال بازگشت امتیازات در استیناف توضیح داد: ما امیدواریم این رای برگردد و اگر غیر از این شود یک ظلم بزرگی در حق مجموعه گل گهر صورت گرفته است. همه ما می‌دانیم هر اتفاقی در این خصوص رخ داده باشگاه در آن دخیل نیست و یک اتفاقی رخ داده که اگر تخلفی هم صورت گرفته باشگاه در آن مقصر نیست و این ظلم است که وقتی در موضوعی دخیل نیستی شما را مقصر بدانند. شما ببینید سپاهان را با این همه قدرت 4-2 در زمین بردیم و پیکان را شکست دادیم و با استقلال مساوی کردیم ولی بیرون زمین اتفاقات دیگری رخ داد.

مصلح در مورد رفاقتش با بایناما و احساس او از جریانات ایجاد شده گفت: اریک انسان خیلی خوب و بازیکن خیلی خوبی است. او دو اسم دارد که اسم دیگرش حسن است. ما با هم خیلی صمیمی هستیم و هم اتاقی هستیم و از اتفاقات رخ داده خیلی ناراحت بود و حتی گریه کرد چرا که آن بنده خدا هم از این اتفاقات خبر نداشت. زبان انگلیسی او هم قوی نیست ولی به هر سختی با هم صحبت می‌کنیم و داستان را برایش توضیح می‌دهم و باهم خیلی صحبت می‌کنیم. واقعاً بازیکن خوبی است و اگر قرار بر این است که خارجی با کیفیت جذب کنیم او قطعاً جزو خارجی های خوب لیگ ایران است و امیدوارم مشکلش برطرف شود و بتواند به تیم کمک کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد