hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > سردار فدوی: دلدادگان انقلاب اسلامی خشکاننده فتنه دشمنان هستند

سردار فدوی: دلدادگان انقلاب اسلامی خشکاننده فتنه دشمنان هستند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تنها دلدادگان انقلاب اسلامی می‌توانند ریشه فتنه‌ها را بخشکانند، گفت: مصمم بودن در ادامه راه شهدا لازمه پیروزی حق علیه باطل است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ علی فدوی شامگاه سه‌شنبه در یادواره ۲۵۱ شهید عشایر استان سمنان در مسجد امام علی(ع) مهدیشهر، ابراز داشت: باید در راه مستقیم انقلاب و شهدا مصمم باشیم و اصرار داشته باشیم تا تکالیف خود را انجام دهیم و بتوانیم با خیل بزرگ رهروان جبهه حق و انقلاب رهسپار باشیم.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره با شکست پی در پی سیاست های خصمانه دشمنان انقلاب اسلامی، ادامه داد: جبهه باطل رو به زوال و  افول است  و هر روز حقارت و اعتراف به شکست در آنها دیده می‌شود.
وی اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان در هر اقدامی که علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دادند شکست خوردند و ناکام ماندند.
سردار فدوی با اشاره به نقش مهم شهید سردار قاسم سلیمانی  در پیروزی‌های محور مقاومت در ابعاد مختلف، افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی اسوه ایثار و رشادت است.
وی یادآور شد: شهید سلیمانی در لحظات آخر حیاتش می دانست که وارد قتلگاه می‌شود زیرا دلش به خداوند متعال ملحق شده بود و این قاعده برای همه شهدا است که اول دل هایشان به سمت خداوند می رود و سپس جسم آنها است که به پیشگاه الهی روانه می شود.
وی تاکید کرد: شهادت سردار سلیمانی ثابت کرد اگر پای تکالیف الهی باشیم، خدا به وعده هایی که داده عمل می‌کند و راه هایی باز می کند که باورپذیر نیست. 
سردار فدوی اظهار داشت: به برکت انقلاب یکی یکی سنگرهای بسیار بزرگ را به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی جبهه بزرگ مقاومت فتح کرد و آمریکا با فضاحت در حال فرار از منطقه است. 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی قدرتش بیشتر از سردار سلیمانی است و هر روز که از شهادت سردار سلیمانی می گذرد شکست‌های بیشتری بر جبهه استکبار فرود می آید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد