hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > بررسی راهکارهای توسعه منطقه آزاد اروند در کمیسیون عمران

بررسی راهکارهای توسعه منطقه آزاد اروند در کمیسیون عمران

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت منطقه ازاد اروند در توسعه تجارت از بررسی نحوه تامین اعتبارات به منظور توسعه این منطقه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون عمران میزبان دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی بودیم. متاسفانه علی رغم نقش بسیار مهم منطقه آزاد اروند در توسعه تجارت با کشور عراق،  این بخش از زیرساخت مناسبی برخوردار نیست. 

وی در ادامه اظهار کرد: در همین راستا در جلسه امروز کمیسیون این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت. با توجه به تعامل بسیار خوبی که وجود دارد،  در خصوص ابعاد موضوع و نحوه تامین اعتبارات جهت توسعه زیر ساخت های آن منطقه گفت وگو صورت گرفت. با توجه به نقش مهم مناطق آزاد اقتصادی در توسعه کشور لازم است زیر ساخت این مناطق هر چه سریعتر تکمیل شوند. 

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: یکی از مناطق آزاد اقتصادی که باید به لحاظ توسعه زیرساخت مورد توجه قرار بگیرد، منطقه آزاد اروند بوده که دو شهر بسیار مهم خرمشهر و آبادان نیز در آن منطقه قرار گرفته اند. دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی قول دادند تا منابعی را از محل اعتبارات ملی و ظرفیت های استانی برای توسعه زیرساخت منطقه آزاد اروند، تامین کنند. امید است این هم افزایی و هم گرایی برای پیشبرد امور تقویت شود. 


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد