hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > اولویت‌بندی مشکلات شهری برای ارتقاء سطح خدمت رسانی به شهروندان

اولویت‌بندی مشکلات شهری برای ارتقاء سطح خدمت رسانی به شهروندان

شهردار منطقه پنج قم گفت: تعامل و همکاری مجموعه شهرداری و اولویت بندی مسائل و مشکلات شهر برای اقدام و رسیدگی با توجه به محدودیت‌های اعتباری از مهم ترین عوامل موفقیت مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، علیرضا اقبالیان در دیدار مردمی با اهالی منطقه جمکران با تاکید بر ضرورت شناسایی مشکلات محله جمکران و برطرف کردن درخواست های شهروندان اظهار کرد: مشارکت و حضور مردم می‌تواند در حل مشکلات و رفع دغدغه‌های شهروندان به منظور خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و با کیفیت تر در حوزه‌های مختلف موثر  باشد.

وی گفت: تعامل و همکاری مجموعه شهرداری و اولویت بندی مسائل و مشکلات شهر برای اقدام و رسیدگی با توجه به محدودیت‌های اعتباری از مهم ترین عوامل موفقیت مدیریت شهری است.

شهردار منطقه پنج با بیان اینکه خدمت به مردم نعمت بزرگی است که برای خادمین شهر قم فراهم شده است، افزود: با پشتوانه مردمی، همدلی، همکاری و تعامل می‌توانیم مشکلات منطقه جمکران را رفع کنیم و در این راستا تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا کاستی ها به خوبی برطرف شود.

اقبالیان از اهالی و کسبه منطقه جمکران و مشارکت در راستای حل مشکلات منطقه تقدیر کرد.

حسن مالکی نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قم نیز در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری منطقه پنج اظهار کرد: باید توجه داشت که حضور شهردار منطقه در بین مردم و شنیدن مشکلات مردم از زبان آنها ضمن تکریم ارباب رجوع، آرامش روحی و روانی شهروندان در رسیدگی به مشکلاتشان را در پی دارد.

وی اضافه کرد: مشارکت، همکاری و همراهی مردم زمینه ساز شناسایی و حل مشکلات شهری است و دیدار مردم با مسولین شهری نقش بسزایی در پیگیری و برطرف کردن مشکلات مردم دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد