hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > شهید سلیمانی همیشه حلال مشکلات جامعه بود

شهید سلیمانی همیشه حلال مشکلات جامعه بود

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همواره در تمام صحنه‌های حساس انقلاب بویژه در مسائل امنیتی، نظامی، اجتماعی و خدماتی حلال مشکلات جامعه بود.

به گزارش ایرنا، سردار محمد انگالی روز سه شنبه در مراسم دومین سالگر شهادت حاج قاسم سلیمانی در دشتی افزود: سردار سلیمانی با شهادت خود باعث خواری و فرار آمریکا از منطقه شد و درس بزرگ شجاعت، مقاومت، فداکاری، ولایت مداری و خدمت رسانی صادقانه و بی منت به همه مسئولان و اقشار جامعه داد.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی تنها یک شخص معنی نمی‌شود این شهید بزرگوار هدایت‌گر جامعه  و یک مکتب برای اسلام و انقلاب بود.

انگالی ادامه داد: امروز باید  مکتب شهید سلیمانی در دانشگاه و حوزه تدریس شود تا نسل‌های جوان انقلاب بیشتر با ابعاد زندگی و ایثارگری وخدماتی آن شهید آشنا شوند.

وی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی برای نظام قدرت و اقتدار ایجاد کرد و باعث شد ابهت و همینه آمریکا در سطح منطقه و جهان شکسته شود.

انگالی تاکید کرد: اسلام  برای اینکه همواره در سطح جامعه جاری باشد نیاز به امتی دارد که در مسیر اسلام استقامت و ایستادگی و ایثار کند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس اضافه کرد: امروز دشمن با تهدیدها و  توطئه های مختلف سعی در ضربه زدن به نظام اسلامی دارد اما ما باید در خط مبارزه استکبار محکم بایستیم و از میدان خارج نشویم.

سردار انگالی به نقش بسیار مهم و تاثیرگذار ایران در خاورمیانه اشاره کرد و افزود: امروز بواسطه اقتدار ایران اسلامی در خاورمیانه هیچ تصمیمی بدون نظر ایران امکان پذیر نیست و تمامی نقشه‌های آمریکا نقش بر آب شده است.

وی بیان کرد: آمریکا از فردای پیروزی انقلاب با انواع توطئه‌ها و دشمنی خود سعی در شکست انقلاب داشت اما  با گذشت زمان و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و  حضور پر شور و حماسی مردم در صحنه آمریکا همواره شکست خورده است.

انگالی به معامله قرن آمریکا و ساختن داعش در منطقه اشاره کرد و گفت: آمریکا باساختن داعش تلاش کرد مناسبات در منطقه را به نفع خود شکل دهد اما با حضور سردار سلیمانی و نیروهای مقاومت در همه میادین عراق، سوریه، یمن، افغانستان و لبنان شکست خورد.

وی تاکید کرد: امروز انصارالله یمن و حزب الله لبنان تمامی نقشه‌های آمریکا و رژیم صهیونیست را نقش بر آب کرده است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس اظهار داشت: آمریکا در تمامی تقابل‌ها با سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی شکست خورد و آخرین این شکست ها فرار ذلیلانه از افغانستان به وسیله طالبان بوده است.

وی تصریح  کرد: آمریکا برای ماندن ۱۰۰ ساله در افغانستان و سرنگونی بشار اسد در سوریه و قطع ارتباط ایران با حزب الله و محور مقاومت در منطقه و تجزیه عراق آمده بود که درسه کشور شکست خورد.

انگالی به ویژگی های بارز سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود:  اطاعت محض  از ولایت و رهبری حضور در تمامی صحنه های خدمت رسانی صادقانه و بی منت و بدون سر و صدای تبلیغاتی  و رسانه ای از مهمترین ویژگی‌های حاج قاسم است.


منبع: irna-84601940

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد