hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > بهداد سلیمی: به بعضی بازیکنان پورشه دادند اما پلاک نداشت!

بهداد سلیمی: به بعضی بازیکنان پورشه دادند اما پلاک نداشت!

بهداد سلیمی وزنه بردار المپیکی ایران از ناراحتی‌اش از پرداخت پاداش به بازیکنان تیم ملی فوتبال گفت.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ بهداد سلیمی وزنه بردار سابق ایران و قهرمان المپیک 2012 لندن در برنامه سلام صبح بخیر و در گفتگو با سعید اکبری درباره علاقه اش به پرسپولیس گفت:« من طرفدار نساجی هستم و طرفدار این تیم خواهم بود. اما در دوران اقای رویانیان با من قراردادی بسته شد و قرار بود پرسپولیس در لیگ وزنه برداری شرکت کند ولی بنا به دلایلی پرسپولیس در آن رقابت ها شرکت نکرد و قرارداد من هم با این تیم فسخ شد. من هم برای طرفداران استقلال و پرسپولیس احترام قائل هستم.»

سلیمی درباره طلبش از پرسپولیس و اهدای خودرو پورشه به بازیکنان این تیم گفت: بخشی از طلبم پرداخت نشد اما ماشین پورشه ای هم که به بعضی از بازیکنان دادند پلاک نداشت.»

قهرمان المپیک لندن درباره پستش علیه فوتبالیست‌ها و پاداش‌هایی که آنها گرفتند گفت:«ما دو سال پیگیر مطالبات بازی های آسیایی خودمان بودیم و وزارت ورزش هم هر زمان بهانه می آورد. همان زمان خبری از وزارت ورزش آمد که یک میلیون دلار به بازیکنان تیم ملی فوتبال به عنوان پاداش داده شده و بین آنها تقسیم شد. من روی صحبتم به آن مسئولی بود که به ما گفته بود پول نداریم اما با چدمان پر از پول به اردوی تیم ملی رفته بود.»

  • ایرانی‌ها بازهم به ستاره کره‌ای نرسیدند!

  • تیم فوتبال کرونا کهکشانی شد!

  • خشم اخباری مقابل پرسپولیس/عکس

  • پرسپولیس حرفه‌ای منحل شد/عکس

256 251

منبع: khabaronline-1589254

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد