hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > موضوع فلسطین باید دغدغه اصلی هر مسلمانی باشد

موضوع فلسطین باید دغدغه اصلی هر مسلمانی باشد

رئیس اتحادیه جهادی علمای مقاومت، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را یک فرمانده طریق اسلام و فلسطین خواند و گفت: موضوع فلسطین باید مانند این شهید والامقام دغدغه اصلی هر مسلمانی باشد.

به گزارش ایرنا،شیخ ماهر حمودی روز سه شنبه در همایش بین المللی مقاومت و جهان آینده که از طریق ارتباط تصویری در دانشگاه امام خمینی(ره) برگزار شد،افزود: این یک استعداد الهی است که خداوند در برخی فرماندهان مانند حاج قاسم موهبتی قرار می دهد که به چنین جایگاه والایی دست یابند و می توانند یک فرمانده در جهان اسلام باشند.

وی گفت: ایران بعد از ۴۳ سال از انقلاب اسلامی، موضوع فلسطین را دغدغه اصلی خود قرار داده و به رغم دشمنی ها و اتهامات بین المللی تغییر سیاست نداده است.

حمودی گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی این فرمانده والامقام، فلسطین را در راس امور خود قرار داد نه مثل برخی دولت های منطقه که پرچم فلسطین را برافراشتند اما باد هوا آن را برد.

رئیس اتحادیه جهادی علمای مقاومت اظهار داشت: ایران هرگز این گونه نبود و پاداشی برای دفاع از فلسطین مطالبه نکرد و ما اعراب و فلسطینی ها شهادت می دهیم ایران هیچ چیزی طلب نکرده و چشمداشتی از دفاع از فلسطین نداشته است.

این مسوول گفت: در شناخت سردار سلیمانی به محور مقاومت می رسیم از عراق، سوریه، لبنان و یمن که ایجاد این محور، امری الهی است که از آیات قرانی استنباط می کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد