hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > جدیدترین مدل های مانتو عید ۱۴۰۱

جدیدترین مدل های مانتو عید ۱۴۰۱

در این بخش با انواع جدیدترین مدل های مانتو عید ۱۴۰۱ به رنگ آبی بنفش مطابق با رنگ سال ۲۰۲۲ در طرح های مجلسی و اسپرت زنانه و دخترانه در خدمت شما کاربران هستیم تا برای خرید مانتوی عید نوروز ۱۴۰۱ با رنگ سال ۱۴۰۱ امسال از این مدلها ایده بگیرید.

با نزدیک شدن به پایان سال ۱۴۰۰ و فرارسیدن سال ۱۴۰۱ خانم ها برای خرید مانتو اقدام میکنند و اولین خرید عیدانه خود را با انتخاب مانتو آغاز میکنند.

اگر به دنبال شیک ترین و بهترین مدل های مانتو هستید حتما در ادامه با ما همراه باشید تا برای خرید ایده بگیرید تا کمتر وقتتان گرفته شود.

آلبومی از انواع جذاب ترین مدل مانتو عید نوروز ۱۴۰۱


ما جدیدترین مدلهای مانتوی بهاره مناسب عید نوروز برای مهمانی و مجالس و مراسم عروسی و استایل خیابانی و دورهمی را از برندهای داخلی و ایرانی و پیج اینستاگرام فروش مانتوهای جدید و بسیار شیک پرطرفدار انتخاب کردیم تا مورد پسند همه سنین از جوان تا خانم های مسن قرار بگیرد.

جدیدترین مدل مانتو زنانه برای عید نوروز ۱۴۰۱

مدل های مانتو رنگ سال ۲۰۲۲ در مدل های کوتاه و بلند و مجلسی و اسپرت و سنتی و لاکچری جلو باز و جلو بسته با پارچه ها و رنگ های متنوع در بازار موجود است.

برای عید و دید و بازدید معمولا خانم ها کمی مانتوهای مجلسی تر را انتخاب میکنند و آن هم به دلیل اینکه در ایام سال نو مهمانی ها زیاد است و خانواده ها به دیدن هم میروند.


انواع مدل مانتو عید نوروز ۱۴۰۱ دخترانه شیک و لاکچری

اگر برای شما قرار است در عید ۱۴۰۱ یک اتفاق خاص بیفتد و بهترین رویداد زندگی شما در عید ۱۴۰۱ رقم بخورد ما به شما مدل مانتو جدید حریر و گلدار به رنگ آبی بنفش به رنگ گل پریوش را پیشنهاد می کنیم که کمی نیز شاین و براق باشد


انواع مدلهای جدید و شیک مانتوی عیدانه آبی بنفش ۱۴۰۱

استایل اندام، قد، رنگ پوست، مکان و زمان استفاده از مانتو و بسیاری عوامل دیگر می تواند در نوع انتخاب و خرید شما موثر باشد. اما نگران نباشید ما به شما کمک می کنیم تا از این به بعد در کمترین زمان بهترین و مناسب ترین مانتو را خریداری کنید. اساس رنگ پوست، طرح مانتو و قد خود را بررسی کنید.


شیک ترین مدل های مانتو ۲۰۲۲ زنانه و دخترانه برای عید نوروز ۱۴۰۱


فصل بهار و عید نوروز فصل آدم های عاشق هیجان و تازگی است و این افراد سعی می کنند این هیجان و تغییر و تازگی را در همه ابعاد زندگیشان ایجاد نماید،

مانتو های با طرح مجلسی یکی از این هیجان هاست و نوع مدل بستگی به خواست و سلیقه شما دارد و اینکه چه رنگی را بیشتر دوست دارید .

عکسی از مانتوی شیک حریر برای عید نوروز ۱۴۰۱

برخی خانم ها عموما به مانتو های کوتاه با شلوارهای متناسب با آن علاقه دارند و ترجیح می دهند یک تیپ اسپرت و بهاره برای عید ۱۴۰۱ داشته باشید


جدیدترین مدل مانتو مجلسی زنانه و دخترانه ژورنال ۱۴۰۱ برای عید نوروز

انتخاب مانتوی مناسب و متناسب با زمان و مکان مورد استفاده نیاز به اطلاعاتی در این مورد دارد. تناسب مدل، قد و سایز مانتو انتخابی شما تاثیر زیادی در مد شما خواهد داشت. قبل از انتخاب و خرید مانتو مناسب باید به یک سری نکات مهم توجه ویژه ای داشته باشید.


امتیاز: 1.1 (از 26 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد