hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > ارائه خدمات درمانی، آموزشی و فرهنگی کاروان سلامت هلال احمر قم به بیش از 1600 نفر در بسطام

ارائه خدمات درمانی، آموزشی و فرهنگی کاروان سلامت هلال احمر قم به بیش از 1600 نفر در بسطام

همزمان با ادامه اجرای طرح کاروان سلامت در در بخش بسطام شهرستان الشتر استان لرستان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در جمع این کاروان حاضر شد و از نزدیک ارائه خدمات را مورد ارزیابی قرار داد.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم؛ دکتر گل فشان با تقدیر از همراهی و همکاری خوب مردم و مسئولان بخش بسطام شهرستان الشتر استان لرستان با تیم اعزامی جمعیت هلال احمر به این مناطق اظهار کرد: امید داریم خدمات ارائه شده مورد رضایت خدا و مردم قرار گرفته باشد و توانسته باشیم گامی در کاهش محرومیت در این مناطق برداریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: تا کنون بیش از 1300 نفر از خدمات تیم های درمانی کاروان سلامت که شامل، دندان پزشکی و ویزیت رایگان توسط متخصصین داخلی، ریه، اطفال و زنان و همچنین مشاوره های روانشناسی و مامایی بوده است بهره مند شده اند.

وی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع آموزشی و فرهنگی در طرح کاروان سلامت افزود: روحانی کاروان و جوانان این جمعیت در بخش بسطام شهرستان الشتر استان لرستان با اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی اقدام به ارائه خدمت به بیش از 300 نفر از مردم بویژه کودکان و نوجوانان کردند.

گل فشان با بیان اینکه اجرای برنامه فرهنگی در قالب مسابقات مورد توجه دانش آموزان و اهالی این مناطق قرار گرفته است، گفت: امید داریم در پایان فصل تابستان و در شهریور ماه برای ادامه این خدمات به این مناطق بازگردیم.

وی دلیل حضور کاروان سلامت هلال احمر استان قم، در استان لرستان را خدمت رسانی به مردم  در مناطق کم برخوردار و بویژه پس از سیل اخیر در لرستان عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به نیاز این مناطق تصمیم گرفتیم برای ارائه خدمات به مردم عزیز این مناطق قدم برداریم.

گفتنی است؛ کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان قم متشکل از پرستاران و پزشکان فوق تخصص و همچنین پزشکان متخصص و طب سنتی، مشاوره مامایی و مشاوره روانشناسی با امکانات و تجهیزات کامل به همراه داروی رایگان به مدت سه روز در منطقه بسطام که شامل ۱۵ روستا است مستقر شده اند و به مردم ارائه خدمت می کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد