hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > سردار اصانلو: شهادت شهید سلیمانی برخلاف نقشه آمریکا اتحاد را در جبهه مقاومت بیشتر کرد

سردار اصانلو: شهادت شهید سلیمانی برخلاف نقشه آمریکا اتحاد را در جبهه مقاومت بیشتر کرد

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا گفت: آمریکایی‌ها می‌خواستند حاج قاسم را به شهادت برسانند تا اتحاد میان جبهه مقاومت و مسلمین را از بین ببرند اما این اتحاد نه تنها از بین نرفت بلکه قوت گرفت.

به گزارش ایرنا، سردار محمدتقی اصانلو روز دوشنبه در آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابو مهندس در سنندج اظهار داشت: شهید سلیمانی همچنین حلقه اتصال مردم با نظام بود و به اقرار خود دشمن، سردار سلیمانی را به دلیل اینکه در دل مردم جا داشت شهید کردند.

وی تاکید کرد: دشمن دست از دشمنی برنمی‌دارد و ما باید دشمن را سرجای خود بنشانیم که با بزرگ شدن و قدرتمندتر شدن این امر ممکن است.

سردار اصانلو یادآور شد: آمریکاییها تلاش می‌کردند در جنگ هشت ساله تیر کلاشینکف و سیم خاردار به ما نرسد اما امروز تلاش می‌کنند تسلیحات بروز ساخت ایران به دست دنیا نرسد.

وی با بیان اینکه نقطه‌زن ترین موشک‌های دنیا را ساخته‌ایم اضافه کرد: ما امروز سازنده تسلیحات جنگی مهمی‌ هستیم و به آن افتخار می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا ادامه داد: تهدیدهای توخالی زیادی از صهیونیست‌ها می‌شنویم اما بعد از رزمایش پیامبر اعظم، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از وزیر امور خارجه‌اش خواست دست از تهدید ایران بکشد.

وی با اشاره به اینکه هرچه داریم از شهدای هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ این دفاع است اظهار داشت: شهدای دفاع مقدس به ما یاد دادند که چگونه بجنگیم و چطور مقابل دشمن بایستیم.

سردار اصانلو با بیان اینکه سردار سلیمانی و دیگر همرزمانش آتش دشمن و مرگ را در دفاع مقدس به سخره گرفتند افزود: سنگر قرارگاه عملیاتی حاج قاسم در حلب سوریه در نزدیکترین نقطه با دشمن بود و حدود ۶۰۰ متری آن مستقر بود.

وی اضافه کرد: ما امروز وظیفه داریم فرزندان خود را برای نجات کشور سرباز حاج قاسم تربیت کنیم و آنها را به دست توطئه‌های فضای مجازی نسپاریم.


مکتب شهید سلیمانی محدود به دنیای اسلام نیست

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان هم در این آیین گفت: شهید سلیمانی یک فرد نیست بلکه یک مکتب است و این مکتب محدود به دنیای اسلام نشده و جهانی شده است.

سردار سید صادق حسینی افزود: امروز دشمنان از شهید سلیمانی بیشتر از قبل از شهادت او می‌ترسند و گمان نمی‌کردند ترور او این چنین موجب بزرگتر شدن و شناخته‌تر شدن شخصیت او شود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی سرباز ولایت و کشور بزرگ ایران بود ادامه داد: دین باوری، خطرپذیری، ولایت پذیری، مردم داری، استکبارستیزی و ایمان و اعتقاد قوی از ویژگی‌های شهید سلیمانی محسوب می‌شد.

سردار حسینی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی وحدت آفرین بود و شناخت گسترده از دشمن داشت اظهار داشت: او مرد میدان، جهادگر واقعی و مدافع جهان اسلام بود.

وی اضافه کرد: سردار شهید سلیمانی با تجربیات گرانبهایی که در هشت سال دفاع مقدس داشت، از ملت های مختلف مبارزانی برای جنگ در مقابل تکفیری‌ها و داعش ساخت و نیروی مقاومت را در بلاد اسلامی تشکیل داد.

وی با اشاره به اینکه جهان اسلام در مقابل وحشیگری آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها ایستاده است گفت: جنگ ما با آمریکا تمام شدنی نیست انتقام خون شهید سلیمانی در طول زمان و مستمرا ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس تاکید کرد: دشمنان با هزینه‌ هفت تریلیون دلاری نتوانستند در صحنه جنگ با شهید سلیمانی مقابله کنند و شکست خوردند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد