hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل های استایل کلاسیک زمستانی

مدل های استایل کلاسیک زمستانی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل های استایل کلاسیک زمستانی مردانه و زنانه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید در استایل خود تغییراتی مثبت را ایجاد نمایید.

استایل کلاسیک زمستانی از انواع سبک های جذاب و ساده می باشد و اگر شما از آن دسته ای از افراد هستید که تمایل دارید برای حضور در مکان های مختلف تیپ و ظاهری آراسته داشته باشید بهتر است از این مدل استایل الگوبرداری نمایید.

 بیشتر بخوانید: 

استایل زمستانی دخترانه

جذاب ترین استایل های مناسب زمستان برای خانم ها و آقایان

مدل های استایل زمستانی پسرانه


مدل های استایل کلاسیک زمستانی

امروزه سبک های استایل زیادی وجود دارند که بیشتر خانم ها و آقایان مدگرا تمایل دارند از این سبک پوشش ها برای ایجاد تغییرات مثبت در ظاهر خود استفاده کنند. در مطالب قبلی تیپ زمستانی دخترانه ، تیپ هنری و استایل اسمارت کژوال را مشاهده کردید در ادامه مدل هایی از تیپ کلاسیک زمستانه را پیش رو خواهید داشت.

استایل زمستانی زنانه و مردانه


تیپ زمستانه زنانه و دخترانه

استایل های زمستانه در انواع مدل های کلاسیک ، فشن و … موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید در روزهای زیبای زمستانی ظاهری مرتب داشته باشید بهتر است از سبک کلاسیک در پوشش تان استفاده نمایید.

برای داشتن استایل کلاسیک زمستانه می توانید در پوشش خود از پالتوی ساده ، لباس های بافت با طرح ساده و … استفاده نمایید همچنین بهتر است طرح اکسسوری هایتان را نیز ساده انتخاب نمایید. می توانید برای تکمیل جذابیت ظاهری تان از بوت های چرم ساق دار و بدون ساق استفاده کنید.

پوشیدن لباس های تنگ و چسبان در تیپ کلاسیک مجاز نمی باشد و بهتر است شما لباس ها با طرح و چاپ کمتر را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

انتخاب رنگی مناسب برای لباس ها و اکسسوری ها در این سبک استایل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ لباس ها و اکسسوری هایتان را از بین رنگ های طبیعی و ملایم نظیر طوسی ، قهوه ای ، مشکی ، زرشکی ، بژ و … انتخاب نمایید همچنین رنگ لباس هایتان را باید به گونه ای انتخاب نمایید که با یکدیگر مطابقت و همخوانی بیشتری داشته باشند.

تیپ زمستانه مردانه و پسرانه

اگر شما از آن دسته از آقایانی هستید که تمایل دارید استایلی کلاسیک در روزهای سرد سال داشته باشید بهتر است از پالتو ، بافت و لباس های گرم با طرح ساده در پوشش تان استفاده نمایید. توجه داشته باشید که می توانید برای جذابیت بیشتر سبک پوشش خود از اکسسوری هایی نظیر شال گردن و کلاه و … استفاده نمایید که طرح این نوع اکسسوری ها نیز بهتر است ساده انتخاب شود.

آقایان برای داشتن تیپ و استایلی کلاسیک بهتر است رنگ لباس هایشان را از بین رنگ های خنثی و ملایم نظیر مشکی ، سرمه اس ، طوسی ، سفید و … انتخاب نمایند همچنین اگر شما تمایل دارید در پوشش تان از رنگ های شاد استفاده نمایید بهتر است این رنگ ها را با رنگ های روشن ترکیب نمایید.

آراسته بودن در استایل کلاسیک از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما همیشه لباس هایتان را اتو کنید همچنین پیراهن تان را بهتر است در شلوارتان قرار دهید و دکمه های سرآستین خود را نیز ببندید و اگر تمایل دارید آستین هایتان را تا بزنید باید آن ها را به صورت مرتب تا بزنید.




امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد