hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > دومین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی در غزه و اعلام وفاداری به سردار قدس

دومین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی در غزه و اعلام وفاداری به سردار قدس

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از از پایگاه خبری لبنانی (العهد)، «یوسف الحساینه» از اعضای دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی گفت: برافراشتن تصاویر شهید قدس حاج قاسم سلیمانی در محورهای اصلی غزه، پیام وفاداری مقاومت و ملت فلسطین به کسانی است که جان خود را برای قدس و فلسطین فدا کرده و می کنند.

وی تاکید کرد: ما بهترین وفاداران به خون پاک سردار سلیمانی هستیم که راه قدس را پیمود و همیشه از مقاومت حمایت کرد.

الحساینه به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمش حاج ابومهدی المهندس تاکید کرد که امروز مقاومت در فلسطین و منطقه شاهد گسترشی کیفی درمسیر مقاومت است.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی اظهارداشت: همه پیروزی ها و گسترش مقاومت به لطف خداوند و حمایت ها و تلاش های خستگی ناپذیر شهید قدس حاج قاسم سلیمانی، جمهوری اسلامی ایران سپاه قدس، حزب الله لبنان ومقاومت فلسطین و قهرمانان مجاهد در گردان های قدس و قسام و بقیه بازوهای نظامی مقاومت بدست آمده است.

وی تصریح کرد: سرنوشت مقاومت در منطقه پیروز شدن است و کسانی که مرتکب جنایت ترور سردار قدس شدند، منطقه را شکست خورده و ناکام ترک می کنند.

الحساینه تاکید کرد: بدون شک حضور شهید سلیمانی در روند گسترش و بهبودی شرایط مقاومت پس از نبرد پیروزمندانه «شمشیر قدس» و احیای توانمندی‌ها و افزایش پتانسیل و آمادگی های نیروهای مقاوت برای رویارویی جدید با دشمن وجود دارد.

عضو دفترسیاسی جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: مقاومت برای مقابله با هرگونه تجاوز و حماقت جدید رژیم صهیونیستی کاملا آماده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد