hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > جدیدترین مدل بافت مو ۲۰۲۲-1401

جدیدترین مدل بافت مو ۲۰۲۲-1401

در این بخش از آرایش مو مجله آرگا با انواع مدل بافت مو ۲۰۲۲ آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید بافت مویی جدید و بی نظیر را برای خود انتخاب کنید و تغییرات مثبتی را در ظاهر و مدل موهای خود ایجاد نمایید.

بافت مو یکی از انواع روش های کاربردی برای فرم دادن به موها می باشد و اگر شما تمایل دارید ظاهر و آرایش مویی بی نظیر داشته باشید بهتر است از بافتن موهای خود غافل نشوید همچنین می توانید بافت موهایتان را از بین انواع مدل بافت مو ۲۰۲۲ انتخاب نمایید.

مدل بافت مو ۲۰۲۲ زنانه و دخترانه

بافت موها در انواع مدل های مختلف موقت و دائم موجود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها مدلی مناسب را انتخاب نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل بافت موها در سال ۲۰۲۲ را پیش رو خواهید داشت.

بافت موی مجلسی 2022

بافت موهای ساده و مجلسی

مدل بافت مو را بهتر ست با توجه به فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید و اگر فرم صورت شما گرد می باشد بهتر است از بافت موی خطی و باریک برای فرم دادن به موهایتان استفاده نمایید همچنین اگر صورتی کشیده دارید می توانید از بافت موهای پهن و دایره ای استفاده نمایید که این مدل بافت ها کشیدگی صورت را کاهش می دهند.

بافت موهای ساده در بین خانم ها و دختران جوان طرفداران زیادی دارند و شما می توانید به کمک بافت موی فرانسوی و بافت موی تیغ ماهی و … موهایتان را به صورت موقت ببافید. بافت موهای دائمی نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم هایی که تمایل دارند همیشه موهایی آراسته داشته باشند انتخابی مناسب به شمار می روند.


بیشتر بخوانید: 

آموزش بافت مو زیگزاگی

جدیدترین مدل موی ساده روزانه

جدیدترین مدل بافت موی بچه گانه

توجه داشته باشید که بافت موی دائمی و موقتی را می توانید به راحتی روی موهای کوتاه و بلند پیاده کنید همچنین اگر شما در زمینه بافت موهای دائمی نظیر بافت موی آفریقایی و … مهارت زیادی ندارید می توانید به مراکز تخصصی بافت مو مراجعه کنید.

امروزه انواع مدل شینیون ها با بافت مو نیز وجود دارند و اغلب خانم ها تمایل دارند از این مدل ها برای فرم دادن به موهای خود استفاده نمایند و جذابیت ظاهری شان را تکمیل نمایند.



امتیاز: 1.8 (از 5 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد