hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > نماینده مجلس: حاج‌ قاسم سلیمانی مظهر عدالت انسانی بود

نماینده مجلس: حاج‌ قاسم سلیمانی مظهر عدالت انسانی بود

نماینده مسیحیان آشوری کلدانی کاتولیک ایران در مجلس شورای اسلامی با تسلیت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: این شهید والامقام، مظهر عدالت انسانی بود.

شارلی انویه شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) افزود: سردار سلیمانی برای جهانیان ثابت کرد جایگاه انسان در جهان بسیار والاست.

وی با اشاره به نقش هموطنان مسیحی در برهه های مختلف بیان کرد: مسیحیان اعم‌ از آشوریان و ارامنه همواره در راستای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران از سنگرهای خیابانی زمان انقلاب گرفته تا امروز، پا به پای نظام قدم برداشته اند و در آینده نیز بر خواهند داشت.

وی ادامه داد: در اوایل انقلاب در راستای مبارزه با رژیم طاغوت اولین شهید انقلاب از جامعه آشوریان از شهرارومیه بوده؛ او خونش را در راه انقلاب اهدا کرد.

نماینده مسیحیان آشوری کلدانی کاتولیک ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین در جنگ تحمیلی، برادران ارمنی و آشوری پا به پای پیروان سایر ادیان توحیدی و برادران مسلمان خود برای حراست از آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی خون خود را اهدا کردند.

"انویه" گفت: ما با افتخار خودمان را ایرانی می دانیم و پا به پای مسوولان در جهت تعالی منافع استان و شهر ارومیه قدم برداشته ایم.

به‌ گزارش ایرنا، مراسم گرامیداشت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و سال نو میلادی با حضور مدیران و مسوولان استانی و هموطنان آشوری در ارومیه برگزار شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد