hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > معاون استاندار همدان: تحقق اهداف توسعه محور نیازمند جاری شدن تفکر حاج قاسم است

معاون استاندار همدان: تحقق اهداف توسعه محور نیازمند جاری شدن تفکر حاج قاسم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اخلاص را از ویژگی های برجسته شخصیت شهید سردار سلیمانی دانست و گفت: برای توسعه و تحقق اهداف تعریف شده در پروژه های فرهنگی، اقتصادی و عمرانی نیازمند این ویژگی و نهادینه شدن تفکرات و مکتب ارزشمند حاج قاسم هستیم.

به گزارش ایرنا، «مهدی باب الحوائجی» شامگاه یکشنبه در گردهمایی هنرمندان و اصحاب رسانه به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و یارانش و رونمایی از مستند ۷۲ ساعت که در مرکز همایش‌های بین المللی تالار قرآن شهر همدان برگزار شد، اظهار داشت: سردار شهید قاسم سلیمانی فرزند انقلاب بود که در مکتب خمینی کبیر تربیت شده بود.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی و امثال ایشان همچون سردار شهید همدانی تفکرشان این بود که خود را ندیده و تنها خدا را ببینید. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، اخلاص را از ویژگی های مهم شخصیتی حاج قاسم برشمرد و گفت: اگر خواهان توسعه و موفقیت در پروژه های اقتصادی، عمرانی و فرهنگی هستیم باید این تفکر و ویژگی سردار دلها در جامعه ساری و جاری باشد.

او خاطرنشان کرد: تاکتیک‌های نظامی این ژنرال نبود که موجب موفقیت و محبوبیت سردار سلیمانی در جبهه های مقاومت می شد، بلکه اخلاص و توکل از او اسطوره ای ماندگار ساخته است. 

باب الحوائجی افزود: سردار سلیمانی با تکیه بر این سیره و منش برای آزادی و آرامش مسلمانان جهاد کرد تا در عین فنا به جاودانگی رسید.

وی با تاکید بر پیروی از سلوک اخلاقی شهید سردار سلیمانی گفت: تشییع باشکوه و بی‌نظیر پیکر سردار شهید سلیمانی حکایت از اقبال و محبوبیت این انسان وارسته و مجاهد در بین اقشار مختلف مردم داشت.

به گزارش ایرنا، در این گردهمایی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، جمعی از مدیران، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، فیلم مستند «۷۲ ساعت» رونمایی و اکران شد.

همچنین در ادامه این آیین از خانواده های معظم شهیدان مدافع حرم "مهدی هزاره، مجید صانعی، محسن فانوسی و محمدحسین بشیری" تجلیل شد.

مستند ۷۲ ساعت سه روز منتهی به شهادت سردار قاسم سلیمانی را روایت می‌کند. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد