hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > حل مشکلات شهرک فناوری اطلاعات قم در دستور کار مسئولان استان

حل مشکلات شهرک فناوری اطلاعات قم در دستور کار مسئولان استان

استاندار قم با اشاره به ظرفیت بالای قم در تولید محتوای دیجیتال بویژه در حوزه محصولات فرهنگی و دینی، حل مشکلات زیرساختی شهرک فناوری اطلاعات  قم را در دستور کار مسئولان استان دانست
به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، دکتر بهرام سرمست استاندارقم در حاشیه افتتاح دوازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال (کسب و کار فرهنگی در فضای مجازی )در محل دائمی نمایشگاه قم، با تاکید بر سهم بالای قم در تولید محتوای فرهنگی و دینی در کشور اظهار کرد: قم ظرفیت ایجاد یک الگوی ممتاز در ایجاد شهرک های فناوری اطلاعات در کشور را دارد.
سرمست به کاربردهای شهرک فناوری اطلاعات قم بعنوان یک شهرک تخصصی در کشور اشاره و اضافه کرد: این شهرک بستر مناسبی برای تولید کنندگان محصولات فرهنگی فراهم خواهد نمود.
وی با تاکید بر اهمیت برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال در استان قم افزود:‌ این نمایشگاه محلی برای عرضه محصولات فرهنگی و ظرفیت های تولید محتوای دیجیتال، در فضای کسب و کار الکترونیکی در قم است.
استاندار قم با اشاره به وجود موسسه های فرهنگی متعدد علوم دینی در قم، ادامه داد: در صورتی که تولید محتوای این موسسات به کسب و کارهای فرهنگی منتج شود، پایداری تولیدات فرهنگی در فضای مجازی را شاهد خواهیم بود.
استاندار قم در خاتمه خاطر نشان کرد:استان قم بواسطه ایجاد زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات مناسب، بستری را فراهم نموده است که اکنون سهم بالاتری از میانگین کشور در تولید محتوای دیجیتال داریم و توانایی افزایش این درصد از تولید محتوا در کشور نیز مهیاست.
لازم به ذکر است دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال، با حضور آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهرام سرمست استاندار قم و سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور، در محل دائمی نمایشگاه های قم آغاز به کار کرد.
در این نمایشگاه که تا ۳۱ خرداد ماه به کار خود ادامه می دهد، بیش از ۵۰ کسب و کارهای بزرگ فضای مجازی کشور حضور دارند،از جمله: تلویزیون‌های تعاملی مبتنی بر اینترنت، فروشگاه‌های مجازی، نرم افزارهای خبری، پلتفرم های مبتنی بر آموزش و همچنین تولیدکنندگان محتوا حضور دارند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد