hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > الهیان: سردار سلیمانی با قلوب قومیت‌ها و مذاهب رابطه ایجاد کرد

الهیان: سردار سلیمانی با قلوب قومیت‌ها و مذاهب رابطه ایجاد کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: سردار سلیمانی با همه قومیت‌ها و مذاهب کار کرد و با قلوب این افراد رابطه ایجاد کرد بنابراین رفتار حاج قاسم بستر ساخت تمدن اسلامی را ایجاد کرد و توانست مولفه تمدن نوین اسلامی را پیاده‌سازی کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، زهره الهیان روز یکشنبه در «سومین همایش بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی؛ مکتب شهید سلیمانی الگوی جریان حلقه‌های میانی تمدن‌ساز»، گفت: مکتب سردار سلیمانی برگرفته از مکتب حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری است و این پتانسیل را دارد که جهان‌شمول شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم ادامه داد: سردار سلیمانی به عنوان یک چهره و فرمانده محبوب تا جایی پیش رفت که اوباما دشمن قسم خورده ایران و انقلاب اسلامی اعلام می‌کند که سردار سلیمانی دشمن من است اما دشمنی قابل احترام و می‌خواهم یک بار حضوری او را ببینم.

الهیان تصریح کرد: سردار سلیمانی عمق معرفت حضرت امام (ره) را گرفت و این موضوع شاه کلید عملکرد او بود.

وی گفت: سردار سلیمانی بارها تاکید کرد که تنها ملتی که شایستگی دارد مقابل آمریکای جنایتکار بایستد و این کشور را شکست دهد مردم ایران هستند.  

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: شهید سلیمانی تلاش‌های خود را به سمت تشکیل نمونه‌ای از بسیج در کشورهای منطقه معطوف کرد و همین موضوع شاه کلیدی شد تا به وسیله جوانان کشورهای منطقه بتواند مقابل داعش و صهیونیست بین‌المللی و گروه‌های تروریستی بایستد.

الهیان تصریح کرد: سردار سلیمانی با همه قومیت‌ها و مذاهب کار کرد و با قلوب این افراد رابطه ایجاد کرد و اگر نگاه تمدن‌ساز داشته باشیم رفتار سردار سلیمانی بستر ساخت تمدن اسلامی را ایجاد کرد و توانست مولفه تمدن نوین اسلامی را پیاده‌سازی کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد