hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > پاک آیین: حاج قاسم غرب آسیا را از دست آمریکا خارج کرد

پاک آیین: حاج قاسم غرب آسیا را از دست آمریکا خارج کرد

سفیر سابق ایران در جمهوری آذربایجان گفت: حاج قاسم حضور ابر قدرتی آمریکا در خاورمیانه را کاهش داد و غرب آسیا را از دست آمریکایی‌ها خارج کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محسن پاک آیین روز یکشنبه در «سومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی؛ مکتب شهید سلیمانی الگوی جریان حلقه‌های میانی تمدن‌ساز» با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی به عنوان پدیده نوین در شرق اتفاق افتاد و امروز در گام دوم موضوع اصلی، عظمت انقلاب و کارهایی است که در پیش داریم.

وی با بیان اینکه امروز افول آمریکا یک شعار نیست، ادامه داد: افول آمریکا نزدیک است. البته افول به معنای سقوط نیست بلکه به این معناست که آمریکا از ابر قدرتی خود فاصله گرفته است.متحدین اروپایی به آمریکا ابرقدرتی داده بودند که زمان ترامپ این متحدین رفتند.

 این دیپلمات پیشین اضافه کرد:  یکی از علل و عوامل ابر قدرتی آمریکا که به مکتب حاج قاسم سلیمانی برمی‌گردد، حضور قدرتمند در خاورمیانه بود که حاج قاسم حضور ابر قدرتی در خاورمیانه را کاهش داد و غرب آسیا را از دست آمریکایی‌ها خارج کرد.

سفیر سابق ایران در جمهوری آذربایجان خاطرنشان کرد: امروز آمریکا در عراق و سوریه سیاستگذار نیست و کشورهای منطقه به آمریکا امیدی ندارند. از سوی دیگر ما به برکت سردار سلیمانی و محور مقاومت امروز می توانیم اهداف خود را پیاده‌کرده و اهداف امریکا و رژیم صهیونیستی را خنثی کنیم.

پاک آیین عنوان کرد: ما همزمان شاهد زوال رژیم صهیونیستی هستیم به طوری که این رژیم از هر طرف در معرض موشک‌های مقاومت است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد