hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > احیای برجام چقدر می‌تواند قیمت خودرو را کاهش می‌دهد؟

احیای برجام چقدر می‌تواند قیمت خودرو را کاهش می‌دهد؟

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل کرج با بیان اینکه مردم با امید به تغییر شرایط کشور، پایین آمدن قیمت ارز و اثر بخشی مذاکرات، در معاملات خودرو محتاطانه عمل می‌کنند، گفت: حتی اگر شرایط هم تغییر کند، این احتمال وجود ندارد که قیمت خودروها به کمتر از نصف قیمت‌های فعلی برسد و قطعا کاهش قیمت چندان نخواهد بود.

حمید کریمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه وضعیت خرید و فروش خودرو چنگی به دل نمی‌زند، اظهار کرد: بازار خودرو همچنان در وضعیت رکود قرار دارد و تعداد معاملات کم است.

وی ادامه داد: مردم با امید به تغییر شرایط کشور، پایین آمدن قیمت ارز و اثر بخشی مذاکرات، در معاملات خودرو محتاطانه عمل می‌کنند و اغلب دست نگه داشته‌اند تا شاید شرایط تغییر کند.

این مسئول تاکید کرد: حتی اگر شرایط هم تغییر کند، این احتمال وجود ندارد که قیمت خودروها به کمتر از نصف قیمت‌های فعلی برسد و قطعا کاهش قیمت چندان نخواهد بود.

وی در پاسخ به اینکه طی دو سال گذشته چه تعداد از واحدهای صنف اتومبیل کرج تعطیل شده‌اند، اظهار کرد: خوشبختانه گزارشی از تعطیلی واحدی نداشته‌ایم ولی شرایط همکاران خوب نیست و گاه برای فروش یک خودرو به ویژه خودروهای خارجی باید چند ماه انتظار بکشند.

کریمی تاکید کرد: همکاران این صنف به این وضعیت عادت کرده‌اند و فعلا جز به رسیدن روزهایی که وضعیت داد و ستد رونق بگیرد امیدی ندارند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل کرج گفت: وقتی بازار رونق داشته باشد، چرخ اقتصاد هم با سرعت بیشتری می‌چرخد و شاهد رضایت عمومی مردم خواهیم بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد