hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > وزیر میراث‌فرهنگی: شهید سلیمانی سرباز مطیع رهبری بود

وزیر میراث‌فرهنگی: شهید سلیمانی سرباز مطیع رهبری بود

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ولایت‌مداری را از مهمترین خصوصیات سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» دانست و گفت: این شهید بزرگوار همواره سرباز مطیع رهبری بود.

به گزارش خبرنگار میراث‌فرهنگی ایرنا، سید عزت‌الله ضرغامی روز یکشنبه (۱۲ دی ماه) در آیین گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، گفت: ولایت‌مداری از مهمترین خصوصیات این شهید بزرگوار بود. جلال و جمال سردار سلیمانی ولایت‌مداری ایشان بود.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان این که رهبر معظم انقلاب هم فرمایشات برجسته درباره حاج قاسم سلیمانی ایراد کردند، گفت: سردار سلیمانی همواره سرباز مطیع رهبری بود، البته آنچه در این میان مهم است که در این خصوص، کاسب کار نبود.

وی با بیان خاطره‌ای از جلسه با حضور شهید سردار سلیمانی در حضور رهبر معظم انقلاب گفت: پس از پایان جلسه، بنده و سردار سلیمانی ادامه بحث را با یکدیگر ادامه دادیم. به حاج قاسم گفتم کار و وظیفه ما در صداوسیما سخت است، زیرا جلب رضایت همه مردم در برنامه‌های صداوسیما کار دشواری است، حاج قاسم در پاسخ گفت «هر جا شک برای پیدا کردن کار درست داشتی به نظر رهبری رجوع کن.»

به گزارش ایرنا، بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸، در اقدامی جنایت‌کارانه با دستور مستقیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا با حمله موشکی پهپادهای آمریکایی، سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابومهدی المهندس معاون سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

این خبر در حال تکمیل است...

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد