hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > سرلشکر سلامی: «نورا» از واکسن‌های پیشرفته در مقابله با کروناست

سرلشکر سلامی: «نورا» از واکسن‌های پیشرفته در مقابله با کروناست

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به استفاده خود از واکسن نورا در دز سوم گفت: واکسن نورا از واکسن‌های پیشرفته در مقابله با کروناست که توسط دانشمندان ایرانی تولید شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا سرلشکر حسین سلامی روز یکشنبه در حاشیه مراسم آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا گفت: ما مجبوریم در همه عرصه ها تلاش و مجاهدت کنیم که کشور رشد و پیشرفت کرده و قوی تر از گذشته شود و این قوی شدن مسیری است که باید طی کنیم.

وی گفت: یکی از راه‌های این مسیر، کسب دستاوردهای علمی، صنعتی و فناورانه است که در کشور ما فراوان است و ما در سپاه تلاش می‌کنیم که این دستاوردها را به مردم هدیه کنیم.

فرمانده کل سپاه در ادامه گفت: امروز آغاز فاز مرحله سوم بالینی آزمون واکسن نورا بود برای اینکه این اعتماد در ملت به وجود بیاید و طبق گفته دکتر این یکی از واکسن‌های پیشرفته موجود برای مقابله با این ویروس است این واکسن را انتخاب کردم.

سردار سلامی گفت: واکسن های قبلی که زدم، برکت بود و آن هم یک افتخار بود. واکسن نورا هم محصول تلاش دانشمندان ایرانی است.

وی در ادامه افزود: کشور در همه جهات چه در زمینه دفاعی و چه در عرصه های غیر دفاعی ، پزشکی، صنعتی اقتصادی ، فرهنگی و علمی در حال پیشرفت است و ان‌شا الله افق‌های بلند پیش‌روی ملت است.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد