hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > رباطی که ستاره بزرگ استقلال را خانه نشین کرد/عکس

رباطی که ستاره بزرگ استقلال را خانه نشین کرد/عکس

ورزش سه نوشت: امیر قلعه نویی هافبک خوش نقش و تکنیکی آبی ها بعد از مدتها مصدومیت در بازی داربی به میادین بازگشت.

اواسط نیمه دوم دیدار استقلال و کشاورز در آبان سال هفتاد ،دومین ستاره آبی ها هم با  مصدومیتی شدید روبرو شد تا این تیم بدون دو تا از بهترین های خود برای دفاع از عنوان قهرمانی در آسیا مسافر قطر شود.
تیم پر ستاره منصور پورحیدری در مرداد سال ۷۰ به قهرمانی آسیا رسید،آنها در اواسط مهر و در دیدار با پاس مجید نامجو مطلق را به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه مچ پا از دست  دادند ،یک ماه بعد قلعه نویی در برابر کشاورز رباط صلیبی داد تا آبی ها که از خط هافبکی بی نظیر بهره می بردند با تیمی کم مهره مسافر قطر شوند.

رباطی که ستاره بزرگ استقلال را خانه نشین کرد/عکس

آنها در عین ناباوری در دیدار نیمه نهایی برابر الریان، شاهرخ بیانی را هم به دلیل اخراج از دست دادند تا تیم پر مهره فینال دوره قبل در خط هافبک با کمبود مهره در دیدار فینال در ضربات پنالتی مغلوب الهلال شود.

قلعه نویی که در آبان سال ۷۰رباط از دست داده بود،بعد از ۱۴ماه و در روز ۱۱دی سال ۱۳۷۱برابر پرسپولیس به میادین بازگشت و در همان ۱۲دقیقه که جانشین ماجدی شده بود دو سانتر عالی روی دروازه قرمزها کرد.
پاس اول او با ضربه صمد راهی به دروازه پیدا نکرد و سانتر دومش به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد تا یکی از آرامترین داربی های پایتخت در سوپر جام تهران  بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسد.

رباطی که ستاره بزرگ استقلال را خانه نشین کرد/عکس

۲۵۷ ۲۵۱

منبع: khabaronline-1588424

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد