hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > امیرآبادی: مصوبات غیرقابل اجرا در سفرهای استانی ‌تصویب نشده است

امیرآبادی: مصوبات غیرقابل اجرا در سفرهای استانی ‌تصویب نشده است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصوبات غیرقابل اجرا در سفرهای استانی تصویب نشده است، گفت: رئیس جمهور در سفرهای استانی وعده‌هایی می‌دهد که متناسب با منابع و درآمدهای دولت بوده و قابل اجرا باشد.

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به سفر رئیس جمهور به قم گفت: سفر رئیس جمهور در ابعاد مختلف، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی سفر موفقی بود، این گونه سفرها رابطه بین مردم و مسئولان را نزدیک‌تر می‌کند و اعتماد مردم به مسئولان را افزایش می‌دهد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی اظهار داشت: رییس جمهور در سفرهای استانی بالاترین مقام اجرایی کشور بدون واسطه در جریان مشکلات مردم قرار می‌گیرد و با بدنه اجتماعی ارتباط برقرار می‌کند.

امیرآبادی با تاکید بر این که سفرهای استانی برنامه‌ریزی شده و دقیق انجام شود، افزود: پیش از سفر، جلساتی در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، علاوه بر این کارشناسان نهاد ریاست جمهوری به قم سفر کرده با مدیران اجرایی و مردم جلسات گذاشتند و از نزدیک در جریان مشکلات و اولویت‌های استان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: پیش از سفر استانی در جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزرا مصوبات سفر بررسی شد و سازمان برنامه، کارشناسان و وزرا نظرات خود را در مورد مصوبات اعلام کردند. رئیس جمهور در سفرهای استانی وعده‌هایی می‌دهد که متناسب با منابع و درآمدهای دولت بوده و قابل اجرا باشد.

نماینده مردم قم در مجلس با تاکید بر اینکه مصوبات غیرقابل اجرا در سفرهای استانی تصویب نشده، گفت: مصوبات سفرهای استانی بر اساس اولویت‌های استان و در راستای حل مشکلات مردم در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی در خصوص سفر رئیس جمهور به قم گفت: رئیس جمهور برخلاف استان‌های دیگر دو روز کاری برای سفر به قم اختصاص داد که در روز اول با مردم دیدار کرده و در جریان مشکلات استان قرار گرفت و در روز دوم با مراجع و حوزه علمیه دیدار کرد.

امیرآبادی تصریح کرد: مراجع از رئیس‌جمهور به گرمی استقبال کردند دغدغه همه مراجع حل مشکلات معیشتی مردم و توجه و مسائل فرهنگی بود. مراجع تقلید همچنین از اقدامات دولت در افزایش تعامل با همسایگان سفرهای استانی و توجه رئیس جمهور به عدالت و توزیع ثروت تقدیر و تشکر کردند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد