hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > غیب‌پرور: مکتب جهانی سپهبد سلیمانی، نابودی دشمنان اسلام را در پی دارد

غیب‌پرور: مکتب جهانی سپهبد سلیمانی، نابودی دشمنان اسلام را در پی دارد

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) با تاکید بر اینکه امروز مکتب سپهبد شهید سلیمانی جهانی شده و دشمنان را به وحشت انداخته است گفت: این مکتب نابودی دشمنان اسلام و پیروزی مسلمانان را درپی دارد.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار "غلامحسین غیب‌پرور" روز شنبه در آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی در حسینیه امام خمینی (ره) سیرجان افزود: سپهبد شهید سلیمانی با همه عطوفت روحی که داشت، خود را سرباز مکتب اسلام و ولایت می دانست و موجب تبلور و ترویج اسلام ناب محمدی (ص) شد.

وی اظهار داشت: حاج قاسم اسوه و فرمانده ای بی نظیر بود که اوصاف یاران پیامبر (ص) را داشت و شاید شخصیتی مانند ایشان کمتر تکرار شود لذا می توانم بگویم سردار سلیمانی از اسوه هایی است که قرآن کریم به آنها اشاره دارد و این سردار هیچ تزلزلی در اراده اش نبود و در مقابله با دشمنان قدرت و اراده بی مثالی داشت.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) ادامه داد: حاج قاسم اسوه و فرمانده ای بی نظیر بود و شخصیتی مانند ایشان کمتر تکرار می شود.

وی معنی آیه "أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم" را از ویژگی های بارز حاج قاسم عنوان و تصریح کرد: ایشان در همه عملیات ها به دیگران دلداری و روحیه شجاعت می داد.

سردار سرتیپ غیب پرور، سازش نکردن با مستکبران و دشمنان اسلام و مسلمانان را از دیگر خصوصیات اخلاقی سردار دلها عنوان کرد و گفت: حاج قاسم بغض و اشک دشمنان، اعم از صهیونیست ها و آمریکا را در آورده بود وآنان چشم دیدن این مالک اشتر زمان را نداشتند لذا چه دلارها و اعتباراتی سال های سال خرج کردند تا بتوانند این سردار سپاه اسلام را ترور کنند و در نهایت در اوج ناجوانمردی و به شیوه نابکاران روزگار آن هم پس طراحی های چندجانبه، حاج قاسم را به آرزوی دیرینه اش یعنی شهادت رساندند.

وی گفت: کلمات تمام سخنان حاج قاسم الهام بخش و حکیمانه هستند و ایشان بصیرت دینی و انقلابی عجیبی داشتند چنانچه در ترسیم مجاهداتش می توان گفت، او همچون مجاهدان صدر اسلام بود و هیچگاه از فکر اطاعت از ولایت و رهبری غافل نمی شد.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) به اقتدار جبهه مقاومت و حزب الله در سراسر منطقه پرداخت و افزود: اگر حماسه ۳۳ روزه جنگ لبنان با رژیم اشغالگر قدس را بنگریم می بینیم جوانان مقاومت خط و خطوط پیروزی را از حاج قاسم گرفتند و سید حسن نصرالله هم علاقه و عشق عجیبی به وی داشت و این سردار شهید محور پیروزی همه صحنه های مقابله با داعش و تروریست های صهیونیستی و آمریکایی بود.

سردار سرتیپ غیب پرور گفت: در غزه نیز که در روزگار گذشته جوانان و مردم فلسطینی با سنگ به مبارزه با اشغالگران می پرداختند اکنون با تدبیر حاج قاسم مسلح به سلاح و موشک شده اند و امروز از قاره آسیا و تا آمریکا و همه مردم جهان به این سردار بزرگ عشق می ورزند.

وی ادامه داد: از کشورهای مختلفی برای زیارت قبر شهید سلیمانی به کرمان می آیند و این یعنی شکست دشمنان نظام اسلامی، یعنی انتقام از کسانی که نقشه ترور وی را بارها و بارها داشتند و آن ستمکارانی که نقشه ترور و شهادت حاج قاسم را اجرا کردند، ذلیل و خار شدند.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) در پایان گفت: حاج قاسم از ستارگان فجر صادق است که نشانه صبح و روشنایی و پیروزی را دارد و مطمئن باشید طلوع خورشید نور و پیروزی نزدیک است و اگر ما امروز حاج قاسم را نداریم دلمان خوش هست که رهبری فرزانه و حکیم سکاندار انقلاب اسلامی است که به همه ما و ملت ایران آرامش می دهد.

وی افزود: زبان من از عنوان ویژگی ها و شخصیت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی قاصر است لذا رهبر معظم انقلاب اسلامی ایشان را توصیف می کنند و از خصوصیاتش گفته اند.

همچنین در ادامه این آیین حاج حسین سلیمانی برادر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، خاطراتی را از زندگی ساده و به سبک اسلامی ایشان در طول دوران مختلف نقل کرد.

در پایان از خانواده های سرداران شهید شهرستان سیرجان تجلیل شد.

این آیین با برنامه های فرهنگی و مرثیه سرایی در سوگ حضرت زهرا (س) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط مداحان کشوری و استانی همراه بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد