hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تحقق عدالت و مطالبه‌گری از اهداف اصلی بیانیه گام دوم انقلاب است

تحقق عدالت و مطالبه‌گری از اهداف اصلی بیانیه گام دوم انقلاب است

مدیر طرح تبیین اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب گفت: تحقق عدالت و مطالبه‌گری از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است که برای رسیدن به آن باید گام‌های اساسی با برنامه‌ریزی مناسب برداشته شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل فخریان روز شنبه در همایش آموزشی - بصیرتی تبیین منظومه فکری امامین انقلاب در گام دوم در گرگان افزود: باید با تشخیص اولویت ها برای ترویج این بیانیه مهم و اثر بخش برای فراگیرشدن مطالبه گری در همه ارکان جامعه تلاش کرد.

وی بیان کرد: در عصر غیبت امام زمان، حرکت افراد جامعه از توحید اعتقادی به سمت جامعه توحیدی و عدالت اجتماعی با پشتوانه حکومت مردمی آغاز می شود و جامعه ای که در آن مبارزه برای ایجاد عدالت اجتماعی انجام شود قابلیت تبدیل به جامعه اسلامی را خواهد داشت.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: یکسان کردن طبقات اجتماعی، یکی از مسوولیت‌های پیغمبران، امامان و ولی فقیه در عصر غیبت است تا با از میان رفتن فاصله طبقاتی شرایط برای شکل گیری جامعه توحیدی فراهم شود.

مدیر طرح تبیین اندیشه های رهبر معظم انقلاب از مردم خواست محدوده محل زندگی خود را محور مجاهدت، تربیت نسل و فعالیت های اجتماعی قرار دهند و با اولویت گام دوم انقلاب، به مطالبه گری بپردازند.

فخریان ادامه داد: تحقق رفاه و عدالت به عنوان یکی از وعده های انقلاب اسلامی با نظارت بر عملکرد دولت، قوه قضائیه، مجلس، مسئولین استانی و شهرستانی محقق خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان هم در این همایش یک روزه گفت: منظومه فکری امامین انقلاب باید در راس برنامه‌های هدایتگری فکری و هویتی جامعه قرار بگیرد.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین اظهار داشت: مدیریت حرکت اجتماعی عظیم ۴۳ ساله انقلاب اسلامی به سمت پیشرفت در دوران غیبت امام معصوم، اثبات کارآمدی، حقیقت،صداقت و علمیت تفکر فکری حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: کارآمدی اجتماعی با تقویت جبهه حق و تضعیف جبهه باطل در جهان اسلام محقق می شود .

حجت الاسلام گرزین خاطرنشان کرد: تفکر امامین انقلاب با اخذ و استخراج دقیق از اسلام و قرآن بر مبنای اصول ثابتی حرکت کرده و در جهان اسلام پیاده شده است.

وی اضافه کرد: تمام اصول اساسی اندیشه اسلامی در ۴۰ سال اخیر بر اساس موازین اخلاقی بدون ذره ای تخطی ارائه و اجرا شده و جامعه روز به روز با بینش عمیق به سمت توحید اجتماعی گام بر می دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد