hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جدیدترین مدل پالتو کیمونو

جدیدترین مدل پالتو کیمونو

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع مدل پالتو کیمونو زنانه و دخترانه جلب خواهیم کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید پالتویی شیک و خاص را برای خود انتخاب نمایید.

مدل پالتو کیمونو از انواع طرح های خاص و متفاوت می باشد و اگر شما تمایل دارید در روزهای سرد سال استایلی متفاوت تر داشته باشید بهتر است از این طرح پالتو در پوشش تان استفاده نمایید.

مدل پالتو کیمونو با طرح و رنگ های زیبا

پالتوهای کیمونو مانند سایر پالتوهای زنانه و دخترانه در انواع طرح های متنوع کوتاه و بلند موجود می باشند که بهتر است شما با توجه به سلیقه شخصی و سایر ویژگی های ظاهری تان از بین آن ها پالتویی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.



طرح های پالتوی زنانه و دخترانه

پالتو ها با آستین کیمونو زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و اگر شما تمایل دارید قسمت بالاتنه پالتو کمی آزادتر باشد بهتر است از این طرح پالتو در پوشش تان استفاده کنید.

برای دوخت پالتوی کیمونو از پارچه های طرح دار و ساده استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید استایلی آراسته و کلاسیک داشته باشید بهتر است پالتو کیمونو ساده ای را برای پوشیدن انتخاب نمایید. پالتوی کیمونو طرح دار نیز زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و برای خانم هایی که تمایل دارند استایلی متفاوت داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

پالتوی بلند کیمونو برای خانم ها با اندازه قد بلند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود همچنین اگر شما تمایل دارید استایلی خاص و امروزی تر داشته باشید بهتر است از پالتوی کیمونو با طرح کوتاه در پوشش تان استفاده نمایید.

 بیشتر بخوانید: 

مدل پالتو فوتر جدید و خاص

جدیدترین مدل پالتو ۲۰۲۲ زنانه و دخترانه

مدل لباس برای زیر پالتو

مدل پالتو کیمونو و نحوه ست کردن آن

جدیدترین مدل مانتو کیمونو اسپرت و مجلسی


انتخاب رنگی مناسب برای پالتو نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ پالتو را با توجه به رنگ پوست و رنگ سایر ویژگی های ظاهری انتخاب نمایید. اگر فرم اندام تان چاق و درشت می باشد بهتر است رنگ پالتوی خود را از بین رنگ های تیره انتخاب نمایید همچنین پالتوها با رنگ روشن و شاد برای خانم ها با فرم اندام متناسب و لاغر انتخابی مناسب می باشند. در صورتی که تمایل دارید رنگ پالتو را به راحتی با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان ست نمایید بهتر است رنگ آن را از بین رنگ های خنثی نظیر طوسی ، قهوه ای و … انتخاب نمایید.

در دوخت برخی از پالتوهای کیمونو از ترکیب دو یا چند رنگ مختلف استفاده شده است که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای افراد با سلیقه خاص انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

ست کردن پالتو در پوشش از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید پالتوی کیمونو را در پوشش خود با شلوار گشاد ، شلوار جذب ، دامن های بلند و … ست نمایید همچنین اگر از پالتوی کوتاه در پوشش تان استفاده کرده اید بهتر است برای جذابیت بیشتر استایل تان از بوت ساق دار استفاده نمایید پوشیدن نیم بوت نیز با پالتوی بلند باعث می شود تا جذابیت ظاهری شما تکمیل شود.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد