hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > رونمایی از سردیس جدید زنده‌یاد ناصر عبداللهی

رونمایی از سردیس جدید زنده‌یاد ناصر عبداللهی

همزمان با گرامیداشت زادروز مرحوم ناصر عبداللهی، خواننده مشهور پاپ، تصاویری از سردیس جدید این هنرمند فقید، اثر مریم ابراهیمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

برترین‌ها: همزمان با گرامیداشت زادروز مرحوم ناصر عبداللهی، خواننده مشهور پاپ، تصاویری از سردیس جدید این هنرمند فقید، اثر مریم ابراهیمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

ناصر عبداللهی، زاده ۱۰ دی ۱۳۴۹ بندرعباس بود که از ۱۳ سالگی به موسیقی علاقه‌مند شد و فعالیت‌های هنریش را از سال‌های نوجوانی در صداوسیما و حوزه هنری سازمان تبلیغات هرمزگان آغاز کرد.

رونمایی از سردیس جدید زنده‌یاد ناصر عبداللهی

او کار موسیقی را به‌طور جدی از سال ۱۳۷۴ آغاز کرد و در یک برنامه زنده صبحگاهی سراسری که از شبکه یک سیما پخش شد، به شهرت رسید. در سال ۱۳۷۵ به تهران آمد و با یاری محمدعلی بهمنی (شاعر و ترانه‌سرا)، وارد عرصه حرفه‌ای موسیقی شد و آلبوم‌های «عشق است» و «دوستت دارم» را به بازار فرستاد. پس از آن، آلبوم‌های «بوی شرجی»، «هوای حوا» و «ماندگار» را پخش کرد. پس از مرگ او، آلبوم «رخصت» هم منتشر شد.

رونمایی از سردیس جدید زنده‌یاد ناصر عبداللهی

«ناصریا»، معروف‌ترین قطعه ناصر عبداللهی است که او، این ترانه را به گویش بندری خواند و پس از انتشار در سال ۱۳۷۶، سبب شهرت روز افزون او شد.

او در ۲۹ آذر سال ۸۵ درگذشت که هنوز ماجرای مرگ ناصر عبداللهی، خواننده موسیقی پاپ کشورمان که در اوج شهرت درگذشت، در پرده ابهام قرار دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد