hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > رییس انجمن آشوریان ارومیه: بهره گیری ازمدیریت عملگرای سردارسلیمانی، کشور را مقابل تحریم مقاوم می‌کند

رییس انجمن آشوریان ارومیه: بهره گیری ازمدیریت عملگرای سردارسلیمانی، کشور را مقابل تحریم مقاوم می‌کند

رییس انجمن آشوریان ارومیه با تسلیت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گفت: بهره گیری از مدیریت جهادی و عملگرای این سردار شهید، کشور را در برابر تحریم ها مقاوم می‌کند.

"استانلی سیمونز" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سردار سلیمانی از نوادر روزگار بود و به سختی کسی می تواند جایش را پر کند، افزود: سردار سلیمانی در شرایط سخت مبارزه و در میدان نبرد با مدیریت جهادی و عملگرای خود توانست به پیروزی و پیشرفت برسد.

وی با بیان اینکه در تمام مناطقی که شهید سلیمانی حضور داشت و مبارزه می کرد، در سایه مدیریت جهادی خود به موفقیت دست می یافت، اضافه کرد: بنابراین الگوقرار دادن مدیریت جهادی و عملگرای سردار شهید سلیمانی در تمامی عرصه ها اعم از سیاسی، سیاست خارجی، قانون گذاری، مقابله با تحریم ها، ‌ فشارها و مشکلات موجود، می تواند نتیجه مثبتی برای کشور به ارمغان بیاورد و بسیاری از مشکلات را حل کند.  

وی اظهار داشت: جامعه ما به مدیریت عملگرای سردار سلیمانی نیازمند است بنابراین در قانون گذاری ها، بخش های اجرایی وسایر حوزه ها، می توانیم شیوه شهید سلیمانی را محور والگو قرار دهیم.

رییس انجمن آشوریان ارومیه گفت: شیوه مدیریت عملگرای شهید سلیمانی، همانگونه که در میدان نبرد راه حل داده در عرصه های دیگر هم جواب می دهد و موفقیت را نصیب کشور خواهد کرد.

"سیمونز" افزود: اگر شخصی تاثیر گذار نباشد، اینچنین ناجوانمردانه ترور نمی شود؛ وی نه تنها در منطقه بلکه در دنیا تاثیر گذار بود و الگو و سرمشقی برای تمام حرکت های انقلابی به شمار می رفت.

وی بیان کرد: سردار شهید سلیمانی مهره ای بود که پر کردن جایش بسیار سخت بود و خدمات وی به کشور و ملت های مظلوم دنیا غیرقابل تصور است.

به گزارش ایرنا، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ شمسی در حمله هوایی آمریکا به فرودگاه بین المللی بغداد به همراه ابومهدی المهندس و تعداد دیگری از همرزمانش به شهادت رسید.

این حمله به دستور دونالد ترامپ رییس جمهوری وقت آمریکا صورت گرفت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد