hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جدیدترین مدل کیک قلب 2022

جدیدترین مدل کیک قلب 2022

دیزایین کیک قلبی یکی از کارهای پرهیجان و لذت بخش می باشد. بیش از 50 مدل کیک قلب فوق العاده شیک و بسیار جذاب را در انواع مدل و طرح های بروز در قسمت سایت دلگرم آماده کردیم.

امروزه تزئین کیک را با روش های مختلف و گوناگون می توان طراحی کرد و دیگر مثل گذشته تزئین کیک ها مشابه یک دیگر نیستند. در این مطلب مدل کیک قلب در طرح های بسیار زیبا و جالب مد سال را می توانید مشاهده نمایید.

جدیدترین مدل کیک قلب

نحوه استفاده از رنگ خوراکی یک خلال دندان را به رنگ غذا زده و سپس در رویه خامه ای بچرخانید و خوب هم بزنید. رنگ را تا جایی اضافه کنید تا به رنگ دلخواهتان برسید. رنگ غذا رقیق تر از خمیر و ژله است. به همین خاطر رویه شما شل تر خواهد شد.




گالری از مدل کیک قلب 1401

تزیین ساده اگر رویه را روی یک قسمت کاپ کیک بریزید تزیین آن و پخش کردن آن سختتر می شود. اگر از رویه های آماده استفاده می کنید، ابتدا آن را در دمای اتاق قرار دهید و قبل از استفاده هم بزنید. می توانید با یک قاشق بزرگ، رویه خامه ای را روی کاپ کیک بگذارید و با استفاده از کاردک فلزی رویه را به صورت لایه ای ضخیم روی کاپ کیک در یک جهت پخش کنید. با کاردک حالت گردبادی یا چرخشی به رویه خامه ای دهید و یک راس یا قله درست کنید.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد