hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > نجات شهروند محبوس در حادثه آتش سوزی گرگان/ ۲ نفر مصدوم شدند

نجات شهروند محبوس در حادثه آتش سوزی گرگان/ ۲ نفر مصدوم شدند

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با اشاره به حریق منزل مسکونی در این شهر گفت: با حضور به موقع مأموران یک خانم مسن که در یکی از اتاق ها حبس شده بود، نجات یافت.

موسی الرضا صفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: ساعت ۲۱ جمعه یک مورد انفجار و حریق منزل در گرگان گزارش شد که یک تیم اطفایی از ایستگاه شماره یک و تیم کمکی از ایستگاه شماره پنج به محل حادثه اعزام شدند..

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان افزود: این حادثه در منزل مسکونی در خیابان جمهوری اتفاق افتاد که بنا بر اظهارات و شواهد، ساکنان منزل قصد پر کردن مخزن گاز LPG خودرو را داشتند که با نشت گاز و آتش سوزی شدید مواجه شدند.

وی ادامه داد: با حضور و تلاش تیم عملیاتی در محل حادثه حریق مهار و مخزن گاز مایع خودرویی جهت تخلیه به بیرون و فضای باز منتقل شد.

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: با عملکرد سریع تیم های آتش نشانی یک خانم مسن که در یکی از اتاق ها حبس شده بود توسط تیم های عملیاتی نجات یافته و به وسیله نردبان به پایین منتقل شد.

صفری بیان کرد: در این حادثه دو آقا ساکن منزل که مشغول تخلیه مخزن گاز مایع بودند دچار سوختگی سطحی شدند که با حضور به موقع عوامل اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد