hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تفاوت دولت سیزدهم با دولت‌های قبل از نگاه صفارهرندی

تفاوت دولت سیزدهم با دولت‌های قبل از نگاه صفارهرندی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تفاوت دولت سیزدهم با دولت‌های یازدهم و دوازدهم در این است که دولت کنونی خادم واقعی مردم است اما دولت قبل می گفت ما زبان دنیا را می‌فهیم و مطالبی را بلد هستیم که شما نمی‌دانید.

به گزارش ایرنا، محمدحسین صفار هرندی در نشست تبیینی حماسه ۹ دی در کاشان با بیان اینکه تفاوت دوره قبلی و با دولت کنونی این نیست که افرادی که اکنون فعالیت می‌کنند کاربلدتر هستند و چه بسا افراد قبلی کاربلدتر بودند، تجربه‌های بیشتری داشتند و سیاستمدارتر بودند، افزود: در دوره قبل می‌گفتند به ما چه ربطی دارد، تقصیر خودتان است، نمی روید پای سند بندگیتان در مقابل آمریکا را امضا کنید آنوقت انتظار دارید مشکلات حل شود؟ خودتحقیری که دوره قبلی شاهد آن بودیم، اکنون در بین مسوولان مشاهده نمی‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری ۲ واقعه درباره بنزین در کشورمان اظهار داشت: در اتفاق نخست (گران شدن بنزین) که اتفاق دل‌آزاری رخ داد، به دل مردم و رهبر معظم انقلاب زخم وارد کرد و خرابی‌هایی به بار آمد، محصول بی‌مسوولیت و اظهارات برخی‌ مسوولان وقت بود که مردم را بیشتر کلافه کرد.

وی ادمه داد: اما در موضوع دیگر (حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها) با وجود اینکه که دلخوری‌های مردم افزایش یافته بود، وقتی مردم دیدند مسوول اداره کشور با حضور در جایگاه‌های عرضه بنزین به دنبال رفع مشکل پیش‌آمده است و نگفته که من هم صبح جمعه شنیدم، حتی در صف‌های طولانی در پمپ بنزین بوق خودروهای خود را به صدا در نمی‌آوردند.

صفارهرندی با یادآوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: چهار ماه بعد از انتخابات در نظرسنجی‌ها بیش از ۶۸ درصد مردم از جمله افرادی که حتی در انتخابات شرکت نکردند به تایید عملکرد دولت سیزدهم پرداختند.

وی افزود: در بین مسوولان برخی‌ها خیانت کرده‌ند و البته باید به‌موقع با آنان تسویه حساب شود اما در این بین هوشیاری، نکته‌سنجی و بینش مردم که بصرت نام گرفته ماندگار ماند. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اکثیر اصلی این است که امید به حل مساله داشته باشید و همت وجود داشته باشد که در بین دولتمردان کابینه سیزهم وجود دارد، که البته در این مسیر برخی اعضای دولت پیشین از جمله سورنا ستاری معاون علمی رییس جمهوری نیز به کار گپرفته شده‌اند.

صفارهرندی اضافه کرد: بر پایه گزارش رسمی صندوق بین‌المللی پول که خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی (ایرنا) منتشر کرده، تولید ناخالص ملی ایران از ترکیه و عربستان بیشتر است و همچنین از بین ۴۴ کشور اروپایی از ۳۴ کشور بالاتر و به هزار و اندی میلیارد ریال رسیده است.

نشست تبیینی سالروز حماسه ۹ دی اعتراض ملت ایران به فتنه‌گری دشمنان انقلاب و کشور که در تقویم جمهوری اسلامی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامیده شده است، شامگاه پنجشنبه در مسجد باب‌الحوائج کاشان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، فتنه ۸۸ که در حقیقت تهاجم همه‌جانبه به اصل نظام و انقلاب اسلامی با حمایت سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم و خیانت و حماقت سران فتنه به شمار می‌رود، درس‌ها و عبرت‌های خود را برای همیشه فراروی ملت عظیم‌الشان ایران به ویژه جوانان فهیم و غیرتمند قرار داد تا در گذرگاه‌های سخت تهدید و خطر و فتنه‌های محتمل در آینده‌ تاریخ این کشور، دشمنان قسم خورده و خبیث جمهوری اسلامی را منکوب و آنان را در دستیابی به اهداف شیطانی خود مایوس سازد.

این فتنه بزرگ محصول سال‌ها تلاش اطلاعاتی، امنیتی و فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی با سیاستگذاری، هدایت و مدیریت آمریکایی‌ها و کارگزاری وابستگان داخلی آنها بود که با درایت رهبری و حضور مردم خنثی شد.

دستاوردهای حضور حماسی و معجزه‌گون ملت ایران در ۹ دی ۱۳۸۸ اقتدار و استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را نزد دوستان و دشمنان افزایش داد و به جهانیان ثابت کرد مردم و حکومت در ایران اسلامی در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند و از چنان ظرفیت، اقتدار و هوشمندی برخوردارند که هر توطئه و فتنه شیطانی دشمنان را با هر سطح از پیچیدگی و فریبندگی خنثی و آمریکای جنایت‌کار و همدستان او را به فضل الهی، زمین‌گیر می کنند.

منبع: irna-84596807

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد