hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اضافه شدن بالغ بر ۱۶ آزمایش جدید به خدمات آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

اضافه شدن بالغ بر ۱۶ آزمایش جدید به خدمات آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از اضافه شدن بالغ بر ۱۶ مورد آزمایش فنی و تخصصی جدید به سبد جامع خدمات این شرکت خبر داد.

مجید کیان‌پور به ایسنا گفت: در حال حاضر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بیش از ۵۶۰ نوع آزمایش و خدمت مختلف و متنوع را در تمام پروژه‌های عمرانی سراسر کشور انجام می‌دهد.

وی افزود: بنا داریم این تعداد را تا پایان سال حداقل به ۶۰۰ آزمایش و خدمت برسانیم.

این مسئول اضافه کرد: امسال نیز بالغ بر ۱۶ مورد آزمایش فنی و تخصصی جدید به سبد جامع خدمات آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اضافه شده است.

وی اضافه کرد: این مساله برای کارفرمایان اطمینان خاطر به وجود می‌آورد که با مراجعه به شرکت آزمایشگاه  می‌توانند به تنوعی از خدمات دسترسی پیدا کنند.

کیانپور بیان کرد: یکی از اقدامات آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در مطالعه و انجام آزمایش‌ها، آزمایشات غیر مخرب است.

وی تصریح کرد: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک علاوه بر انجام آزمایش‌های مرسوم، آزمایش‌های غیرمخرب را نیز با استفاده از تکنولوژی روز و منحصر به فردی که در اختیار دارد، در دستور قرار داده که در نوع خود کم نظیر است.

این مسئول اضافه کرد: انجام این آزمایشات تکنولوژی بالایی را می‌طلبد که در مطالعات ژئوتکنیک، آزمایش خاکریز سدها، بوسیله دستگاه‌های دانسیته سنج‌ اتمی که منحصرا این تجهیزات در اختیار شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به ظرفیت و توان علمی بالای پرسنل این آزمایشگاه خاطرنشان کرد: در این راستا برای به اشتراک گذاشتن این توان علمی، آموزشی و تحقیقاتی و گسترش دانش بروز جهانی که توسط آزمایشگاه بومی سازی شده است.

وی گفت: بر این اساس تفاهم‌نامه‌های مختلفی با سازمان‌ها، دستگاه‌‎های اجرایی کشور، دانشگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلف به امضاء رسیده است.

او افزود: این شرکت همکاری و تعامل خوبی را با شرکت‌های دانش بنیاد و شبکه آزمایشگاهی برقرار کرده تا تا خلاء نبود نیروی ماهر تکنسین را در اجرای پروژه‌ها کاهش دهد و با تربیت تکنسین ماهر کیفیت ساخت و ساز را در کشور افزایش دهیم.

کیانپور با اشاره به نقش‌آفرینی آزمایشگاه در ارائه آموزش‌های تخصصی به متخصصان و کارشناسان فنی نهادهای مختلف و مهندسان ناظر پروژه‌ها افزود: سالیانه بیش از ۱۰۰ هزار نفر- ساعت آموزش برای روزآمد و توانمند کردن کارشناسان و مدیران فنی دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور، دوره‌های آموزشی، سمینار و کارگاه‌های تخصصی در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار می‌شود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد