hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > نماینده مجلس: خودتحریمی بیشترین آسیب را به کشور وارد کرده است

نماینده مجلس: خودتحریمی بیشترین آسیب را به کشور وارد کرده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کشورمان در رقابت خارجی و داخلی با ۲ موضوع تحریم و خود تحریمی مواجه است که خود تحریمی بیشترین آسیب را به کشور وارد کرده است.

به گزارش ایرنا، فداحسین مالکی شامگاه پنجشنبه به‌ مناسبت گرامیداشت دوازدهمین سالگرد حماسه‌ ۹ دی در جمع مردم بادرود نطنز با بیان اینکه انتظار می‌رود در دولت سیزدهم مشکل‌های کشور به طور اساسی حل شود، افزود: کشورمان ۱۶ استان مرزی با سکونت ۱۰ تا ۱۵ میلیون جمعیت کشور دارد و فقط سه کشور روسیه، چین و ایران دارای چنین شرایطی هستند اما سئوال اینجاست که این‌ کشورها از این موقعیت به کجا رسیدند و ما به کجا رسیده‌ایم؟

وی تصریح کرد: باید اقتصاد کشور پویا شود و همه‌ چیز را به تحریم گره نزنیم؛ هرچند تحریم ضربه‌های بزرگی به اقتصاد کشور زده، اما مساله خود تحریمی بیشترین ضرر و زیان را به مردم وارد کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضع ایران در مذاکره و برجام مشخص است، اظهار داشت: در دولت روحانی بزرگ‌ترین اشکال این بود که برجام را اولویت نخست می‌دانست اما نخستین مساله برای ایران حل مسایل داخلی کشور است و به دنبال این هستیم که باید از مذاکره‌ها نتیجه بگیریم، چرا که دستمان پر است. 

به گفته وی، کشورهای اروپایی و آمریکا با در پیش گرفتن روش گذشته، به دنبال فرسایشی کردن مذاکره‌ها هستند که برای ایران قابل‌ قبول نیست.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شناختی که از روحیات رییس‌جمهور دارم، به‌دنبال حل مشکل‌ها و مسایل داخلی است و بر این پایه، مشکل گرانی و تورم باید زودتر حل شود.

وی افزود: جریان ۹ دی به‌ عنوان حماسه‌ای ماندگار در تاریخ کشور به ثبت رسید و علاوه‌ بر از بین بردن فتنه و اتصال ملت و رهبری نشان داد که ملت به‌دنبال این است که مشکلات خویش را خودش حل کند.

مالکی اظهار امیدواری کرد که با توجه به همدلی و همراهی مجلس، دولت و دستگاه قضا با اتحاد بتوان از پس مشکل‌ها برآمد و موانع و گره‌ها از سر راه برداشته شود.

شهر بادرود مرکز بخش امامزاده از توابع شهرستان نطنز با جمعیت افزون بر ۱۵ هزار نفر در ۱۳۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

۹ دی ماه اعتراض ملت ایران به فتنه گری دشمنان انقلاب و کشور و در تقویم جمهوری اسلامی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامیده شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد