hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > فرمانده‌کل سپاه پاسداران با تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) دیدار کرد

فرمانده‌کل سپاه پاسداران با تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) دیدار کرد

سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران عصر پنجشنبه با حضور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) ضمن زیارت مضجع شریف این بانو بزرگوار ، با آیت الله سید محمدی سعیدی تولیت آستان بانوی کرامت دیدار و گفت‌وگو کرد.

 آیت الله سیدمحمد سعیدی در این دیدار با بیان اینکه به برکت حضرت فاطمه معصومه(س) مسئولان به قم مشرف و مردم این شهر از این نعمت متنعم می‌شوند، اظهار داشت: شهرهای دیگر از این نعمت الهی محروم هستند.

وی  با بیان اینکه خانه بزرگان بیرونی و اندرونی دارد که بیرونی برای مراجعان مردمی و اندرونی برای خواص است افزود: آیت الله بهجت گفت خانه حضرت امام رضا(ع) هم بیرونی و اندرونی دارند که بیرونی ایشان مشهد و اندرونی خانه ایشان قم است.

 سعیدی با اشاره به زیارت‌نامه‌ای که ایشان برای خواهر بزرگوارش انشا کرده ،گفت: اینکه آن حضرت در حالی که امام معصوم هستند با این عبارت‌ها خواهر خود را زیارت می کنند و درخواست شفاعت در بهشت از ایشان می‌کنند نشان دهنده اهمیت و عظمت شان این بانوی با کرامت است.

 سردار سلامی نیز در این دیدار با بیان اینکه وجود مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) برای شهر قم با برکت است اظهار داشت: زائران و دوستداران اهل بیت(ع) از همه جای عالم به اینجا می‌آیند و افرادی که همجوار کریمه اهل بیت هستند هم از وجود ایشان و هم از حضور و برکت علاقه‌مندان به اهل بیت(ع) بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه علاقه خاصی به حضرت معصومه(س) دارم و این را به خانواده خود هم گفته‌ام افزود: شرافت، کرامت و معصومیت خاصی در این بارگاه نورانی است که انسان را به خود جلب می‎‌کند و شیفته این بارگاه می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه بهانه آمدن ما به قم فقط زیارت است افزود: ارادت دلی و فوق‌العاده‌ای به حضرت معصومه(س) دارم و احساس می‌کنم که در این حرم دعای انسان مستجاب است.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد