hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > با حضور وزیر ارشاد؛ دومین شعبه مرکز مهر والدین قم در پردیسان افتتاح شد

با حضور وزیر ارشاد؛ دومین شعبه مرکز مهر والدین قم در پردیسان افتتاح شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر رییس جمهور به استان قم و بازدید از شهر پردیسان شعبه دوم مرکز مهر والدین را افتتاح کرد.

به گزارش ایرنا، شعبه دوم مرکز مهر والدین تحت نظارت نظارت دادگستری و با همکاری اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی قم  در مجتمع شهید شهید ربانی پردیسان مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این واحد فرزندان طلاق بین والدین مبادله و راهنماییهای لازم توسط کارشناسان اورژانس در مورد سلامت روانی  و فرزندان ارائه می شود. شعبه اول این مرکز در پارک شهدا خیابان طالقانی دایر و به ارائه خدمات مشغول است.

بر اساس تبصره ماده ۴۱ قانون حمایت خانواده و ماده ۶۸ آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت خانواده، دادگستری کل استان وظیفه دارد تا با استفاده از امکانات و منابع انسانی و سازمانی خود و سایر نهادها به‌ویژه نیروی انتظامی، بهزیستی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت و درمان، مراکز ملاقات طفل با والدین متعددی را در استان قم راه‌اندازی کند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور در قالب سیزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم امروز وارد قم شد.

وزیر ارشاد که هیات دولت را در این سفر همراهی می کند تاکنون برنامه های مختلفی از جمله بازدید از کتابخانه مرکزی، کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی، شهر قنوات و چاپخانه قرآن کریم داشته است. 

شرکت در جلسه شورای اداری، نشست با قشرهای مختلف مردم، نشست خبری، بازدید از طرح های عمرانی، دیدار و گفت و گو با شماری از مراجع تقلید و چندین برنامه دیگر از جمله برنامه های سفر رییس جمهور به قم اعلام شده است.

برنامه های سفر رییس جمهور به قم از زیارت بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) آغاز شد. 

مراسم رسمی استقبال از آیت الله رییسی در بدو ورود وی به شهر مقدس قم، با حضور سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان و شماری دیگر از مسئولان ارشد استان در حرم بانوی کرامت برگزار شد.

وزرای جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، راه و شهرسازی، همچنین انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، رییس جمهور را در این سفر همراهی می کنند و قرار است در برنامه‌های مختلفی همچون بازدید از طرح های عمرانی حضور یابند.

در جریان این سفر موضوع‌هایی چون اشتغال، آب، مسکن و مسائل اجتماعی و شهری مورد بررسی قرار  می‌گیرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد