hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > رفع مشکلات طرحهای عمرانی سیستان و بلوچستان از اولویت‌های دولت و مجلس است

رفع مشکلات طرحهای عمرانی سیستان و بلوچستان از اولویت‌های دولت و مجلس است

نماینده مردم شهرستان‌های خاش، میرجاوه، تفتان و بخش های کورین و نصرت آباد زاهدان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری مستمر و بررسی و تلاش برای رفع مشکلات طرحهای عمرانی این استان از اولویت‌های بسیار مهم دولت و مجلس به شمار می رود.

اسماعیل حسین زهی روزپنحشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای پروژه های نیمه تمام و توجه به ظرفیت ها و گام برداشتن برای توسعه همه جانبه استان از اهداف عمده دولت و مجلس برای کاهش دادن به مشکلات مردم و ایجاد اشتغال و رونق دادن به تجارت و اقتصاد سیستان و بلوچستان محسوب می شوند.
نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به صورت میدانی و بازدید از نزدیک مهمترین مشکلات طرحهای عمرانی شهرستان های خاش، میرجاوه و تفتان با حضور معاونین سازمان آب و فاضلاب، سازمان راهداری و امور حمل و نقل، عمران روستایی بنیاد مسکن کشور و اعضای کمیسیون عمران مجلس به این استان بررسی شد.
حسین زهی ادامه داد: این سفر به منظور بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی، توسعه‌ای و بررسی مطالبات ومعضلات حوزه انتخابیه انجام گرفت.
به گفته نماینده مردم حوزه انتخابیه خاش، بازدید از پایانه مرزی، محله پشت خط میرجاوه، بازدید از پروژه‌های عمرانی جاده درراه "محور راه مرزی روتک"، جاده خاش سراوان و جاده گوهرکوه به بزمان از جمله برنامه‌های این سفر به شهرستان خاش، میرجاوه و تفتان است.
رضایی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با دعوت اسماعیل حسین زهی نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه خاش در مجلس شورای اسلامی به همراه آقایان کوثری، آذری و کوهساری اعضای کمیسیون عمران، پاکرو معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، اکبری معاون سازمان راهداری و امور حمل و نقل کشور، شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور، بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، بیک مداح مدیرکل بنیاد مسکن استان، اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان، کرد مدیرکل راهداری و امور حمل و نقل استان، قاسمی مدیرکل امور آب و فاضلاب استان و جمعی از معاونین شورای اداری استان، به شهرستان میرجاوه سفر و از پایانه مرزی و محله پشت خط این شهرستان بازدید کردند.
بازدید از محور خاش به سراوان و خاش به پشتکوه و جاده مرزی روتک و جاده مرزی میرجاوه به ریگ ملک و پیگیری روکش این محور، حضور در محله برفی میرجاوه و پیگیری تعیین تکلیف واحدهای مسکونی و ساماندهی معابر محله برفی و حضور در بخش لادیز و تعیین تکلیف اسکان و جانمایی اهالی شهرک امیریه، بخشی از برنامه های این سفر بود.

منبع: irna-84596245

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد