hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > نهم دی ماه خروشی بر هر نگاه خیانت‌بار به آرمان‌های انقلاب اسلامی است

نهم دی ماه خروشی بر هر نگاه خیانت‌بار به آرمان‌های انقلاب اسلامی است

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: نهم دی‌ماه، تجلی غیرت دینی مردم و خروشی بر هر نگاه خیانت‌بار به آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی است.

به گزارش روز پنجشنه ایرنا از روابط عمومی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، این تشکل سیاسی در بیانیه خود که به مناسبت سالگرد نهم دی منتشر کرد، نوشت: نهم دی‌ماه، اخطاری‌ است به دشمنان که به شکلی مستمر در فکر براندازی نظام اسلامی هستند و هشداری‌ است به عناصر و جریان‌های غرب‌باور داخلی، که آرزوی غلتیدن نظام به دامان نظام‌های توسعه غربی را در ذهن خود می‌پرورانند. و نیز نهیبی‌ست به غفلت‌زدگان خودی که ناخواسته آب بر آسیاب خصم پلید ریخته و با همراهی یا سکوت خود برای دشمن فرصت‌سازی می‌نمایند و بیدارباشی‌ست برای مسئولین تا تحرکات دشمن را دقیق‌تر و هوشیارانه‌تر رصد کنند.

در این بیانیه آمده است: نهم دی ماه ۱۳۸۸ یادآور یکی از افتخارات بزرگ ملت ایران در حرکت عظیم انقلاب اسلامی است؛ در این روز الهی، ثمره هدایت‌های رهبری و صبر و بصیرت مردم، کام دوستداران انقلاب اسلامی را شیرین و امید دشمنان ملت ایران را به یأس تبدیل نموده و در آزمون چند ماهه سال ۸۸ که از آن به فتنه تعبیر شد، ملت انقلابی ما توانست مسیر استقلال و عزت خود را از لابه لای شبهات و توطئه‌ها پیدا و گام مهم دیگری در رسیدن به اهداف خود بردارد.

جبهه پایداری در این بیانیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، عهد و پیمان مجدد خویش را با آرمان‌های انقلاب و رهبری فرزانه اعلام و تاکید کرد: امید واثق داریم که در پرتو استفاده از توان داخلی و جوانان این مرز و بوم همه مشکلات مانند گذشته مرتفع می شود. از نگاه ما همت‌ها، باکری‌ها، چمران‌ها، شهریاری‌ها، احمدی‌روشن‌های فراوانی در میان جوانان امروز وجود دارند، که تا پای جان برای کارآمدی نظام اسلامی و دفاع از مرزهای آن در ذیل عنایت مقام عظمای ولایت ایستاده‌اند.

به گزارش ایرنا، فتنه ۸۸ که در حقیقت تهاجم همه‌جانبه به اصل نظام و انقلاب اسلامی با حمایت سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم و خیانت و حماقت سران فتنه به شمار می‌رود، درس‌ها و عبرت‌های خود را برای همیشه فراروی ملت عظیم‌الشان ایران به ویژه جوانان فهیم و غیرتمند قرار داد تا در گذرگاه‌های سخت تهدید و خطر و فتنه‌های محتمل در آینده‌ تاریخ این کشور، دشمنان قسم خورده و خبیث جمهوری اسلامی را منکوب و آنان را در دستیابی به اهداف شیطانی خود مایوس سازد.

این فتنه بزرگ محصول سال ها تلاش اطلاعاتی، امنیتی و فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی با سیاست گذاری، هدایت و مدیریت آمریکایی‌ها و کارگزاری وابستگان داخلی آنها بود که با درایت رهبری و حضور مردم خنثی شد.

دستاوردهای حضور حماسی و معجزه‌گون ملت ایران در ۹ دی ۱۳۸۸ اقتدار و استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را نزد دوستان و دشمنان افزایش داد و به جهانیان ثابت کرد مردم و حکومت در ایران اسلامی در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند و از چنان ظرفیت، اقتدار و هوشمندی برخوردارند که هر توطئه و فتنه شیطانی دشمنان را با هر سطح از پیچیدگی و فریبندگی خنثی و آمریکای جنایت‌کار و همدستان او را به فضل الهی، زمین‌گیر می کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد