hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > کریمی قدوسی:دفع فتنه ۸۸ از شکست دشمن درهشت سال جنگ سخت‌تر بود

کریمی قدوسی:دفع فتنه ۸۸ از شکست دشمن درهشت سال جنگ سخت‌تر بود

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: دفع فتنه ۸۸ از شکست دشمن بعثی عراق در هشت سال دفاع مقدس به مراتب سخت‌تر و برای نظام اسلامی پرهزینه‌تر بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد کریمی قدوسی روز پنجشنبه در اجتماع مردم اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی افزود: فتنه ۸۸ امنیت ملی و نابودی انقلاب اسلامی را هدف قرار داده بود ولی با حضور حماسی مردم، تومار فتنه گران و فتنه انگیزان که توسط سرویس های جاسوسی بیگانه هدایت و همراهی می‌شدند درهم پیچیدند.
وی گفت: هدف فتنه گران به زانو درآوردن نظام اسلامی که حفظ آن به تعبیر امام راحل(ره) و عظیم الشان از اوجب واجبات است بود ولی حضور حماسی و تاریخی مردم در ۹دی توطئه های پیچیده و درهم تنیده دشمنان و فتنه گران را خنثی کرد.
کریمی قدوسی با بیان اینکه خون ملت ایران پس از هتک حرمت فتنه گران به نمادهای عاشورا و خیمه های امام حسین(ع) در تهران به جوش آمد افزود:صبر انقلابی ملت ایران در این حادثه لبریز شد و حماسه ۹ دی شکل گرفت تا کشور پس از یک دوره هفت ماهه به آرامش و ثبات برسد.
وی به تعبیر رهبر معظم انقلاب که در فتنه ۸۸ عاشورا به کمک ملت ایران آمد اشاره کرد و بیان کرد: حرکت و خروش ملت ایران در ۹دی حقیقتا یک حرکت عاشورایی بود چون همه به میدان آمده بودند و قدرت نرم نظام مقدس اسلامی را به جهانیان نشان دادند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه با تجلیل از مردم خوزستان که ۲ روز زودتر از حماسه ۹ دی به میدان آمدند افزود: مردم خوزستان نشان دادند در دفاع از نظام اسلامی در صف مقدم قرار دارند و همچون هشت سال دفاع مقدس ، در حمایت بهنگام از انقلاب اسلامی و ارزش و آرمان های امام خمینی(ره) لحظه‌ای تردید نمی‌کنند.
نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در فتنه ۸۸ به امنیت ملی و اموال عمومی و شخصی مردم آسیب رسید گفت:در فضای غبارآلود فتنه ۸۸ ، حامیان فتنه نه تنها حتی در بیانیه‌ای کوتاه این حرکت ضدامنیتی را محکوم نکردند بلکه بر طبل تداوم ناامنی ، اغتشاش وآشوب می‌کوبیدند.
وی ادامه داد: مردم با حضور به موقع و بهنگام خط توطئه براندازی توسط دشمنان و فتنه گران را خنثی کردند و اجازه ندادند آنها به اهداف شوم و پلید خود برسند.

مرض فتنه ۸۸ با حماسه ۹ دی علاج شد
کریمی قدوسی با بیان اینکه مرض فتنه ۸۸ با حماسه ۹ دی علاج شد گفت: این فتنه پیچیده و غبارآلود ۸۸ ، فتنه ای نبود که تنها با حضور سپاه ، نیروی انتظامی و امنیتی علاج و سرکوب شود.

وی بیان کرد:حضور حماسی و عمومی مردم در این کارزار نرم دشمن ، توانست به قوت و اقتدار نظام اسلامی تبدیل شود.
وی گفت: ملت ایران در حماسه ماندگار بصیرت و آگاهی خود را نشان داد و به خوبی با توطئه‌های پیچیده دشمنان مقابله کرد و آنان را ناکام گذاشت.
کریمی قدوسی تقلب در انتخابات سال ۸۸ را اسم رمز توطئه دشمنان و فتنه گران دانست و افزود: تقلب در انتخابات بهانه ای بیش نبود بلکه هدف نهایی آنها ازپا درآوردن نظام اسلامی و به بن بست کشاندن انقلاب اسلامی بود.
وی از نقش سردار شهید قاسم سلیمانی در مهار فتنه ۸۸ تجلیل کرد.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این انقلاب یک امانت در دست ملت ایران است ابراز امیدواری کرد این امانت (انقلاب اسلامی) به دست صاحب اصلیش امام عصر(عج) برسد.
به گزارش ایرنا آیین دوازدهمین سالروز حماسه ماندگار ۹ دی در ۶۲ شهر خوزستان با حضور مردم انقلابی و بابصیرت برگزار شد.  
در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران ۹ دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد