hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مسجد جامع پردیسان قم

حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مسجد جامع پردیسان قم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز پنجشنبه با حضور در مسجد جامع شهرک پردیسان قم با مردم این منطقه از استان قم دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی در این بازدید در جریان مشکلات و دغدغه‌های مردم شهرک پردیسان قم در حوزه مسائل فرهنگی قرار  گرفت.

شهرک پردیسان در منطقه هشتم شهرداری قم و در جنوب غربی این شهر قم واقع‌ شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در قالب سیزدهمین سفر استانی رییس جمهور و هیات همراه از کتابخانه مرکزی و چاپخانه  قرآن کریم قم بازدید و با حضور در شهر قنوات به بررسی مشکلات مردم این شهر پرداخت.

شرکت در جلسه شورای اداری، نشست با قشرهای گوناگون مردم، نشست خبری، بازدید از طرح‌های عمرانی، دیدار و گفت‌وگو با شماری از مراجع تقلید و چندین برنامه دیگر از جمله برنامه‌های سفر رییس‌جمهور به قم اعلام شده است.

سفر هیات دولت در روز پنجشنبه (امروز) اختصاص به مسایل استان قم دارد و موضوع‌هایی همچون اشتغال، آب، مسکن و مسایل اجتماعی و شهری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وزیران جهاد کشاورزی؛ امور اقتصادی و دارایی؛ فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ صنعت، معدن و تجارت؛  میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی؛ راه و شهرسازی و نیز انسیه خزعلی معاون رییس‌جمهوری در امور زنان و خانواده؛ رییس‌جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند و قرار است در برنامه‌های مختلفی مانند بازدید از طرح‌های عمرانی حضور یابند.           

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد