hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > شاهد جلوه‌گری اندیشه‌های ناب انقلاب در نهم دی هستیم

شاهد جلوه‌گری اندیشه‌های ناب انقلاب در نهم دی هستیم

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جریان شناسی، دشمن شناسی و تشخیص حق از باطل توسط ملت سرافراز ایران، مهم ترین پیام نهم دی ماه برای جهانیان بود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از خانم ملت، ابراهیم عزیزی ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه افزود: جریان شناسی، دشمن شناسی و تشخیص حق از باطل توسط ملت سرافراز ایران، مهمترین پیام نهم دی ماه برای جهانیان بود.

وی تصریح کرد: در واقع جریان انقلابی و دلدادگان انقلاب و رهبری نشان دادند سرمایه های نظام اسلامی هستند و مسیر حق و باطل را به خوبی تشخیص می دهند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه حماسه نهم دی ماه زمینه بصیرت، آگاهی و رشد جامعه را نشان می دهد، ادامه داد: بر همین اساس مشاهده شد که مردم با شناخت خود از انقلاب وارد عرصه میدان شدند و با جریانی که در تلاش بودند به ارزش های انقلاب ضربه بزنند، مقابله کرده و آنها را به عقب راندند و اندیشه های ناب انقلاب اسلامی را جلوه گر کردند.

عزیزی با بیان اینکه مردم در این روز نشان دادند در دفاع از ارزش‌ها و مقدسات خود به هیچ عنوان در برابر بدخواهان و دشمنان این سرزمین کوتاه نمی‌آیند، یادآور شد: به عبارتی اجتماع عظیم مردم در این روز نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد و موجب یأس نظام سلطه شد.

وی خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد این حماسه ملی تجلی و نماد حضور مردم در صحنه بود تا انقلاب اسلامی استمرار یابد.

به گزارش ایرنا، حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید و مردم در این حماسه انزجار خود را از اغتشاشگران و دشمنان نشان دادند و بر پیمان خود با ولایت تاکید کردند.

نهم دی در تقویم جمهوری اسلامی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد