hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > روحیه جهادی شهید سلیمانی الگوی مسوولان قرار گیرد

روحیه جهادی شهید سلیمانی الگوی مسوولان قرار گیرد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: مسوولان، روحیه جهادی و پاکدستی سردار شهید حاج‌ قاسم سلیمانی را الگوی خود قرار داده و نظیر وی با اخلاص عمل کنند.

حجت الاسلام ناصرآقایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سردار سلیمانی جهادگر بود؛ وی با پیروی از رهبر معظم انقلاب به دستورات فرمانده معظم کل قوا عمل و خالصانه مسیر خود را طی کرده است.

وی اظهار داشت: سردار سلیمانی به این دلیل الگوی ملت های جهان و تمام بشریت شد که برای خدا و در راه پروردگار گام برداشت؛ اخلاص وی باعث شد تا محبوب و مورد محبت جهانیان قرار گیرد.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی در مبارزه خود نه تنها به دفاع از حریم کشورمان پرداخت بلکه مقابل دست نشاندگان دنیای کفر به ویژه جریان های تروریستی نظیر داعش در منطقه قرار گرفت و نه تنها مسلمانان بلکه غیر مسلمان را نیز از زیر یوغ آنها نجات داد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد: سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب اسلام بود؛ او با راهنمایی های مقام معظم رهبری راه خود را ادامه داد و ‌با الگو قراردادن قرآن و آموزه های دینی مبارزه با ظلم را ادامه داد وکاری کرد تا نفعش به تمام ملت های مظلوم جهان برسد.

حجت الاسلام آقایی اضافه کرد: دفاع از مظلوم، ایستادگی در برابر ظالم و اتکا به خود، پیام مکتب شهید سلیمانی است؛ این سردار رشید اسلام با این شیوه طومار ستمگران را در هم پیچید.

وی گفت: راه و شیوه مدیریت و جهاد سردار سلیمانی باید به نسل امروز منتقل شود تا با پیروی از شیوه وی تبدیل به مدیرانی لایق و متعهد شوند.

به گزارش ایرنا، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ شمسی در حمله هوایی آمریکا به فرودگاه بین المللی بغداد به همراه ابومهدی المهندس وتعدادی از همرزمانش به شهادت رسید.

این حمله به دستور دونالد ترامپ رییس جمهوری وقت آمریکا صورت گرفت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد