hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > فرزندان ملت در ارتش تا آخرین نفس بر سر آرمان های انقلاب ایستاده‌اند

فرزندان ملت در ارتش تا آخرین نفس بر سر آرمان های انقلاب ایستاده‌اند

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یوم الله نهم دی و تجدید میثاق با ولایت در این روز بزرگ اعلام کرد: فرزندان غیور ملت در ارتش تا آخرین نفس بر سر آرمان‌های متعالی انقلاب و میراث بزرگ امام راحل ایستاده‌اند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه تاکید کرد: نهم دی‌ماه سالروز نمایش عشق و ایثار به مکتب سیدالشهدا علیه‌السلام و اقتدار مردم ایران اسلامی در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب است.

در این بیانیه آمده است: نهم دی‌ماه سالروز نمایش عشق و ایثار به مکتب سیدالشهدا علیه‌السلام و بصیرت مردم ایران اسلامی در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب است. مردم بصیر و غیور ایران اسلامی در حماسه نهم دی همچون سیلی خروشان بر سر فتنه‌ فرود آمد و مانند آفتاب درخشان موجب کوری چشم فتنه و رسوایی فتنه گران و حامیان آنان شدند.

ارتش در این بیانیه یادآور شد: دشمنان انقلاب که در توطئه‌ای از پیش طراحی شده در صدد نابودی انقلاب و براندازی نظام بودند با خروش ملت بصیر و انقلابی ایران در نهم دی، شکست خوردند و  نهم دی‌تجلی بصیرت، هوشیاری و ولایتمداری ملت غیور ایران است.

در این بیانیه ارتش تاکید کرد: نهم دی تبلور تجدید وفاداری و عهد ملت با امام و آرمان‌های انقلاب است. نهم دی نماد آرمان خواهی و حق طلبی ملت آگاه ایران است. حرکت عظیم و خودجوش مردم در نهم دی‌ماه  انقلاب اسلامی را در برابر توطئه فتنه‌ گران داخلی و طراحان و حامیان خارجی فتنه واکسینه کرد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان این بیانیه یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یوم الله نهم دی، میثاق خود با ولایت را در این روز بزرگ تجدید و تقویت می‌کند و اعلام می‌دارد، فرزندان غیور ملت در ارتش تا آخرین نفس بر سر آرمان‌های متعالی انقلاب و میراث بزرگ امام راحل ایستاده‌اند و در راه انقلاب تحت زعامت رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا آماده هرگونه فداکاری و جانفشانی هستند.

به گزارش ایرنا، حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید و مردم در این حماسه انزجار خود را از اغتشاشگران و دشمنان نشان دادند و بر پیمان خود با ولایت تاکید کردند.

نهم دی در تقویم جمهوری اسلامی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد