hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > امام جمعه اهل سنت ارومیه: تبعیت از منش شهید سلیمانی ریشه فساد را در جامعه می‌خشکاند

امام جمعه اهل سنت ارومیه: تبعیت از منش شهید سلیمانی ریشه فساد را در جامعه می‌خشکاند

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: تبعیت از مدیریت جهادی و منش سردار سلیمانی، ریشه تمام فسادها به ویژه فساد اقتصادی را در جامعه می‌خشکاند.

ماموستا مامد کلشی‌نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب پیامبر (ص) و رفتار و منش وی نشات گرفته از منش نبی مکرم اسلام و آموزه های دینی بود؛ این شهید بزرگوار همواره در مسیر حق و حقیقت قدم برداشته و نه تنها روحیه ای جهادی داشته بلکه تمام کارهایش را با مدیریت جهادی انجام می داد.

وی با بیان اینکه برخی به دنبال حقوق های نجومی بودند و برای رسیدن به آن تلاش می کردند، اضافه کرد: وقتی مدیریت جهادی سردار شهید سلیمانی الگوی مدیران ومسوولان قرار می گیرد، دیگر جایی برای چنین اعمال مذمومی نمی ماند بلکه جامعه از هرگونه فساد مبرا می شود.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با بیان اینکه سردار سلیمانی را در جهان به عنوان مرد میدان می شناسند، ادامه داد: تمامی ملت های جهان از هر دین و مذهب به این حقیقت مهم‌ اعتقاد دارند و شهید سلیمانی را مرد میدان عمل تعریف می کنند.

ماموستا کلشی نژاد بیان کرد: برای پرورش این روحیه سردار سلیمانی یعنی مرد میدان بودن دربین جوانان، باید اخلاق و منش این شهید بزرگوار را در مدارس و مراکز علمی تبیین و او را به عنوان الگوی رفتاری در مدارس برای جوانان معرفی کنیم.

وی گفت: ولایت مداری بارزترین ویژگی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود؛ این شهید والامقام با اطاعت از ولی امر مسلمین و همچنین فارغ از مرزبندی های قومی قبیله ای وارد میدان شد و با مبارزات خود بسیاری از غیرمسلمان‌ها را هم ‌از چنگال ستمگران نجات داد بنابراین مسوولان هم باید همچون شهید بزرگوار ولایت مداری را سرلوحه کارهای خود قرار داده و فارغ از مرز بندی ها عمل کرده و برای حل مشکلات کشور قدم بردارند.

وی،  اخلاص و عشق به اهل بیت (ع) را از دیگر ویژگی های بارز سردار دل ها برشمرد و افزود: شهید سلیمانی از ریا و تزویر دوری می کرد و همچنین از عمق جان به اهل بیت (ع) عشق می ورزید.

امام جمعه اهل سنت ارومیه اظهار داشت: سردار سلیمانی با تکیه بر نبوغ نظامی بی نظیر و روحیه سلحشوری در میدان نبرد قدم گذاشت و توانست ایادی استکبار جهانی را به خاک ذلت نشاند و ملت های مظلوم را رهایی بخشد.

به گزارش ایرنا، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ شمسی در حمله هوایی آمریکا به فرودگاه بین المللی بغداد به همراه ابومهدی المهندس و تعداد دیگری از همرزمانش به شهادت رسید.

این حمله به دستور دونالد ترامپ رییس جمهوری وقت آمریکا صورت گرفت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد