hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تاکید ایران و نخجوان برگسترش همکاری ها و رفع مشکلات بازرگانان

تاکید ایران و نخجوان برگسترش همکاری ها و رفع مشکلات بازرگانان

ایرنا – سید احمد حسینی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در دیدار با آذر زینال اف معاون اول رییس مجلس عالی جمهوری خودمختار نخجوان آخرین وضعیت مناسبات فیمابین را بررسی و بر گسترش همکاری ها تاکید کرده‌اند.

  به گزارش ایرنا به نقل از سرکنسولگری کشورمان در نخجوان در این دیدار  راه‌های توسعه و نعمیق مناسبات فی‌مابین بررسی شده است.

  در این دیدار ضمن  اشاره به اقدامات صورت گرفته در مورد تداوم سواپ گاز طبیعی به جمهوری خودمختار نخجوان به موضوعات همچون حمل و نقل و ارتباطات بین دو طرف، همکاری روسای گروه‌های دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان و نیز همکاری نخجوان با استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل اشاره و مقرر شد اقدامات لازم در این زمینه بعمل آید.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در این دیدار به برخی مشکلات موجود در فعالیت تجار و بازرگانان ایرانی در این منطقه اشاره و خواستار رسیدگی به وضعیت و مشکلات آنان گردید که طرف نخجوانی اعلام داشت با دریافت اطلاعات تکمیلی اقدامات لازم در این زمینه را بعمل خواهد آورد.

  همکاری علمی و دانشگاهی و نیز تداوم صادرات دارو به نخجوان نیز از جمله موارد مطرح در این دیدار بود که طرفین خاطرنشان ساختند اقدامات لازم در این زمینه ها بعمل خواهند آورد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد